مبل شویی در پرند | نظافت مبل در سراسر تهران

مبل شویی در پرند

هزینه خدمات برطبق تعرفه اتحادیه

اگر به دنبال خدمات مبل شویی در منزل هستید، ما یک تیم حرفه‌ای و با تجربه در این زمینه هستیم. با استفاده از تجهیزات و مواد با کیفیت، می‌توانیم به شما در تمیز کردن و بازیابی زندگی جدید به مبلمانتان کمک کنیم.

تماس با مبل شویی برگزیده

اقای گنجور

مناطق تحت پوشش...

شستشوی انواع مبلمان راحتی ال چستر سلتنطی و انواع تشک خوشخواب و شستشوی انواع فرش در محل بدون جابجایی با به روزترین دستگاه ۱۰۰درصد تضمینی و با نازلترین قیمت پذیرفته می شود. همچنین تکنسین های مبل شویی در تمامی مناطق پرند شامل فازهای صفر تا هفت در اسرع وقت در خدمت شما عزیزان هستند.

مبل شویی در سراسر تهران

مرکز سرویس و تعمیر سپیدواش تلاش می کند تا بهترین  تکنسین های مبل شویی را به شما مشتریان گرامی و عزیز معرفی کند.همکاران ما در تمامی مناطق تهران در حال فعالیت و خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز هستند.

خدمات سپیدواش در پرند

  • نظافت کلیه مبلمان در منزل
  • شستشوی انواع صندلی اداری . ناهارخوری
  • شستشوی تشک خواب
  • شستشوی صندلی اتومبیل در محل
  • شستشوی موکت در منزل
  • شستشوی قالیچه در منزل

هزینه ای مبل شویی در پرند

 مجموعه سپیدواش در پرند، کلیه خدمات خود را طبق تعرفه رسمی اتحادیه قالیشویان تهران انجام می دهد و هیچگونه وجه اضافی را از مشتریان عزیز اخذ نمی نماید. اما عواملی هستند ازجمله تعداد نفرات . نوع مبل . کوسن و تشک دوبل . لکه بری در تعیین قیمت تاثیر دارند.

_تعرفه ۱۴۰۳

(کلیه قیمت ها به تومان میباشند)

خدمات

|

قیمت

شستشوی مبل با مواد نانو خارجی هر نفر

|

۱۳۰٫۰۰۰

شستشوی مبل با مواد درجه یک ایرانی هر نفر

|

۱۰۰٫۰۰۰

کاناپه تخت خوابشو با مواد نانو خارجی هر نفر

|

۱۵۰٫۰۰۰

کوسن و تشک دوبل مبلمان

|

۲۰٫۰۰۰

صندلی ناهار خوری با مواد نانو خارجی

|

۷۰٫۰۰۰

صندلی ناهار خوری با مواد درجه یک ایرانی

|

۵۰٫۰۰۰

تشک خوشخواب یک نفره

|

۳۰۰٫۰۰۰

تشک خوشخواب دو نفره

|

۶۰۰٫۰۰۰

شستشوی تخصصی مبل

مبل ها شامل لایه‌ها و پارچه‌هایی هستند که روی چوب، فلز،و غیره پوشانده شده‌اند. این بدان معناست که تمیز کردن باید چند شاخه باشد تا کثیفی، بو، و باکتری‌ها را از هر عنصر مبلمان بگیرد. این کاری است که متخصصان ما در پرند تهران با بی عیب و نقص انجام می دهند.

معرفی متخصصان مجرب

 مهم نیست که با چه نوع لکه یا ساختار کلی سر و کار داریم، راهی برای تازه کردن لکه ها و ایجاد زندگی جدید به مبلمان وجود دارد. در واقع متخصصان معرفی شده مجرب و با تجربه هستند که با استفاده از تکنیک‌ های مدرن و دستگاه‌های پیشرفته، توانایی در ارائه خدمات بهتر و پاک کردن انواع لکه ها را دارند.

روش های موثر در نظافت مبلمان

از آنجایی که انواع مختلفی از پارچه و الیاف وجود دارد، ممکن است به بیش از یک روش تمیز کردن نیاز باشد. به همین علت متخصصان ما از روش های مختلف و موثر در خدمات نظافت مبلمان  استفاده می کنند که تمام الزامات تولید کنندگان را برآورده می کند. به علاوه، قیمت‌های حرفه‌ای نظافت کاناپه ما مقرون به صرفه و رقابتی است.

آیا تمیز کردن مبل برای حیوانات خانگی یا کودکان بی خطر است؟

بله، نظافت حرفه ای مبل برای خانواده هایی که حیوانات خانگی یا کودک دارند بی خطر است. دلیل این امر این است که شرکت های نظافتی معتبر همیشه از محلول های تمیز کننده غیر سمی و سازگار با محیط زیست برای انجام مراحل تمیز کردن 

استفاده می کنند و ایمنی انسان و حیوانات را تضمین می کنند. محلول های تمیز کننده علاوه بر ملایم بودن روی پارچه مبل شما، به طور موثری لکه ها، کثیفی ها و بوها را نیز از بین می برند.

فرآیند نظافت توسط متخصصان

در ابتدا پارچه به طور دقیق بررسی میشود سپس تکنسین های ما با استفاده از روش فوم خاک عمیق و لکه ها پارچه مبل،را به سرعت محو می کنند. و با استفاده از جاروبرقی های قدرتمند فوم و کثیفی ها را استخراج می کنند.

فرآیند تمیز کردن مبل چقدر طول می کشد؟

چندین جنبه می تواند مدت زمان تمیز کردن مبل را تعیین کند، از جمله میزان کثیفی، اندازه مبل شما و روش تمیز کردن استفاده شده. به طور متوسط، کل فرآیند ممکن است بین 1 تا 3 ساعت طول بکشد. اگر خدمات نظافت مبل حرفه ای را در پرند تهران انجام دهید ، مطمئن باشید که در یک بازه زمانی تخمینی از مبل شما به خوبی مراقبت می شود.

سوالات متداول

در جواب شما باید بگوییم بله !
چرا که شامپو فرش طراحی شده است برای بافت الیاف فرش نه برای شستشوی مبل با جنس پارچه مخمل و یا ….
چرا که آسیب جدی ب ابر و پارچه مبلمان شما خواهد رساند.

پشت مبل تحت هیچ شرایطی قابل شستشو نیست
چرا که بغل مبل ها و پشت مبل ها ابر کار نشده و اگر با دستگاه آن جا را شستشو کنیم در واقع داریم ب چوب مبل آسیب می رسانیم
و باعث می‌شود چوب مبل رنگ پس دهد و پارچه مبل شما را خراب کند
ولی اگر مبل هایتان بغل هایش ابر دارد قابل شستشو است و مشکلی پیس نمی آید.

خیر دستگاه مبل شویی به گونه ای طراحی شده است که علاوه بر تمیز کردن مبل ها طول عمر ان را نیز افزایش میدهد. مبل خود را قبل از چرک مرد شدن و وقتی که روی آن لکه ایجاد شد برای شستشوی آن با دستگاه اقدام کنید تا مبل هایتان تمیز و زیبای خود را از دست ندهند

کوسن های که دو عدد روکش و زیپ دارند خیر
بهتر است خودتان روکشش را در بیارید و بشورید
اگه کوسن مبل شما روکش ان زیپ ندارد می‌شود شست و آسیبی نبیند.

ثبت سفارش انلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *