مبل شویی در اسلامشهر | نظافت مبل در منزل + شماره تماس

مبل شویی در اسلامشهر

هزینه خدمات برطبق تعرفه اتحادیه

مبل شویی در اسلامشهر با استفاده از بهترین مواد شوینده و تخصص‌های برتر انجام میشود. کافیست با متخصصان ما تماس بگیرید تا مبلمان شما به شکلی تمیز و درخشان تحویل داده شود.

تماس با مبل شویی برگزیده

اقای گنجور

مناطق تحت پوشش...

شستشوی مبلمان در منزل، توسط افراد ماهر و باتجربه انجام می‌شود. و این خدمات در سراسر اسلامشهر از جمله شهرک واوان، قائمیه، میدان نماز، ایرین، مهدیه، محمدیه، سعیدیه، شهرک لاله، مافین آباد، قاسم آباد شاهی، شیرودی و …قابل اجرا است .

خدمات سپیدواش در اسلامشهر

  • شستشوی انواع مبلمان ایرانی و خارجی
  • شستشوی خوشخواب تک نفره و دو نفره
  • شستشوی انواع صندلی اداری، تالارها، کافه ها، رستوران ها و …
  • پاک کردن لکه های سخت با بهترین مواد شوینده

مبل شویی در سراسر تهران

مرکز سرویس و تعمیر سپیدواش تلاش می کند تا بهترین  تکنسین های مبل شویی را به شما مشتریان گرامی و عزیز معرفی کند.همکاران ما در تمامی مناطق تهران در حال فعالیت و خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز هستند.

_تعرفه ۱۴۰۳

(کلیه قیمت ها به تومان میباشند)

خدمات

|

قیمت

شستشوی مبل با مواد نانو خارجی هر نفر

|

۱۳۰٫۰۰۰

شستشوی مبل با مواد درجه یک ایرانی هر نفر

|

۱۰۰٫۰۰۰

کاناپه تخت خوابشو با مواد نانو خارجی هر نفر

|

۱۵۰٫۰۰۰

کوسن و تشک دوبل مبلمان

|

۲۰٫۰۰۰

صندلی ناهار خوری با مواد نانو خارجی

|

۷۰٫۰۰۰

صندلی ناهار خوری با مواد درجه یک ایرانی

|

۵۰٫۰۰۰

تشک خوشخواب یک نفره

|

۳۰۰٫۰۰۰

تشک خوشخواب دو نفره

|

۶۰۰٫۰۰۰

هزینه مبل شویی در اسلامشهر

هزینه مبل شویی در محله به عنوان یکی از شاخص‌های مهم در انتخاب این خدمات مطرح است و متأثر از چندین عامل متنوع می‌شود. اولین و مهمترین عامل تعیین قیمت در مبل شویی‌ها، ابعاد و نوع مبلمان . لکه بری . کوسن و تشک دوبل است.

مبلمان با ابعاد مختلف و انواع مختلف، نیازمند روش‌های شستشو و نگهداری متفاوتی هستند که ممکن است تأثیر زیادی بر قیمت داشته باشد. همچنین، مواد استفاده شده در شستشو، کیفیت خدمات، و تکنولوژی مورد استفاده نیز عوامل مهمی در تعیین هزینه نهایی هستند.

مزایای مبل شویی در منزل

با استفاده از خدمات مبل شویی در منزل دیگر نیازی به جابه‌جایی مبل‌‌ها و اتلاف وقت نیست. همچنین دیگر لازم نیست نگرانی‌ای درمورد آسیب به مبلمان، صندلی‌ها یا تشک خوشخواب خود داشته باشید و هزینه‌ای برای حمل‌ونقل بپردازید.

همچنین یکی دیگر از مزایای مبل شویی در منزل رفع بوی نامطبوع مبل ها است . مبلمان اغلب محور فعالیت‌های خانه ما هستند و تمایل زیادی به جذب بوهای اطراف خود دارند. برای مثال، آن‌ها می‌توانند انواع مختلفی از بوهای آشپزی، خوب یا بد را جذب کنند و پس از مدتی شروع به پخش بوی بد کنند. شستن مبل در منزل نقش موثری در بهبود وضعیت بوی خانه شما ایفا می‌کند.

نظافت مبل در کمترین زمان

مبل شویی با دستگاه

دستگاه شستشوی مبل یکی از مهم‌ترین ابزارها برای شستشوی انواع مبلمان در منزل یا محل کار است. پیش از ساخت این دستگاه‌ها، شستشوی مبل‌ها به این سادگی‌ها نبود و برای تمیز کردن مبل باید از وسایل بیشماری استفاده می‌شد. 

در صورت انجام هم عموما نتیجه نهایی کار، آنچنان درخشان و رضایت‌ بخش نمی‌شد. این مشکلات به حدی جدی بود که در اغلب موارد، راه‌کار نهایی تعویض پارچه مبلی و یا خود مبلمان بود. امروزه مبل شویی در هر مکانی با دستگاه به راحتی قابل انجام است و شما با استفاده از این روش می‌توانید انواع مبلمان را با کیفیتی عالی و در زمانی کوتاه بشویید.

 

ویژگی شستشوی مبلمان

بالا رفتن عمر مبلمان:اگر مبلمان به صورت تخصصی و سر وقت شسته شود عمر مفید آن تا چندین سال بالا میرود یکی از اشتباه هایی که طول عمر مبلمان را پایین می آورد شستشوی خانگی می باشد حتما از انجام این کار خود داری کنید
و تمیزی ظاهری مبل:مبلمان بیشترین استفاده را در دکوراسیون داخلی دارد بنابراین بعد یک مدت دچار کثیفی ظاهری یا همان سیاه می شود با استفاده از مبل شویی در منزل مبلمان از لحاظ ظاهری مثل روز اول می شود.

مبل شویی با پیشرفته ترین دستگاه ها

مزایای مبل شویی با دستگاه

همانطور که توضیح دادیم، دستگاه مبل شویی  دارای دو مخزن متفاوت است که در یکی از آن‌ها مواد شوینده مخلوط آب تمیز و در دیگری آب آلوده مکیده شده از مبل قرار می‌گیرد. 

همین موضوع به تنهایی می‌تواند شما را مطمئن سازد که آب آلوده در مبل شما نفوذ نمی‌کند یا در آن باقی نمی ماند. از طرفی دیگر این دستگاه سریعا مبل را خشک کرده و اجازه نمی‌دهد هیچ رطوبت 

و نمی در مبل باقی بماند که سبب رشد باکتری ، میکروب و قارچ شود. در نتیجه شستشوی مبل با دستگاه کاملا بهداشتی بوده و اگر به درستی و به دقت انجام شود، باعث افزایش طول عمر مبل نیز می‌شود.

سوالات متداول

پشت مبل تحت هیچ شرایطی قابل شستشو نیست
چرا که بغل مبل ها و پشت مبل ها ابر کار نشده و اگر با دستگاه آن جا را شستشو کنیم در واقع داریم ب چوب مبل آسیب می رسانیم
و باعث می‌شود چوب مبل رنگ پس دهد و پارچه مبل شما را خراب کند
ولی اگر مبل هایتان بغل هایش ابر دارد قابل شستشو است و مشکلی پیس نمی آید.

خیر دستگاه مبل شویی به گونه ای طراحی شده است که علاوه بر تمیز کردن مبل ها طول عمر ان را نیز افزایش میدهد. مبل خود را قبل از چرک مرد شدن و وقتی که روی آن لکه ایجاد شد برای شستشوی آن با دستگاه اقدام کنید تا مبل هایتان تمیز و زیبای خود را از دست ندهند.

کوسن و تشک دوبل های که دو عدد روکش و زیپ دارند خیر
بهتر است خودتان روکشش را در بیارید و بشورید
اگر کوسن مبل شما روکش ان زیپ ندارد می‌شود شست و آسیبی نبیند.

ثبت سفارش انلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *