مبل شویی در قرچک | نظافت مبل در سراسر تهران

مبل شویی در قرچک

هزینه خدمات برطبق تعرفه اتحادیه

آیا مبل دارید که کثیف، و لکه دار به نظر می رسد که سعی می کنید با بالش یا پتو آن را بپوشانید؟ زمان تمیز کردن مبل است. اما، قبل از اینکه به سراغ تلفن بروید و با یک شرکت نظافت مبل تماس بگیرید، در اینجا راهنمای انتخاب بهترین شرکت نظافت مبل را مطالعه کنید تا خدمات با کیفیتی دریافت کنید.

تماس با مبل شویی برگزیده

اقای گنجور

مبل شویی های معتبر و حرفه ای

بسیاری به این نکته اشاره می کنند دریافت خدمات از مبل شویی های معتبر و حرفه ای بسیار سودمندتر از تمیز کردن مبلمان توسط خودتان است. نظافتچی های حرفه ای دانش و تخصص لازم را دارند تا بهترین نتایج ممکن را به شما ارائه دهند.

در نهایت، قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه آیا ارزش هزینه کردن در یک سرویس حرفه ای را دارد، ضروری است که مزایای نظافت حرفه ای مبل را در مقابل هزینه در نظر بگیرید. با ترکیب ابزارهای تخصصی، محصولات نظافتی و دانش، می توانید مطمئن باشید که مبل شما به درستی و کامل تمیز می شود.

مبل شویی در سراسر تهران

مرکز سرویس و تعمیر سپیدواش تلاش می کند تا بهترین  تکنسین های مبل شویی را به شما مشتریان گرامی و عزیز معرفی کند.همکاران ما در تمامی مناطق تهران در حال فعالیت و خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز هستند.

خدمات سپیدواش در قرچک

 دمات مبل شویی در منزل بدون جابه جایی

درمان لکه های سخت

تمیزکردن انواع صندلی ها

نظافت تشک خوشخواب در محل

نظافت حرفه ای صندلی اتومبیل در محل

هزینه نظافت مبلمان

نظافت کاناپه توسط متخصص راهی دلپذیر برای اطمینان از راحتی شما است. در واقع هزینه نظافت مبل ها بسته به مواردی تعیین میشود این موارد شامل ابعاد . تعدا . میزان الودگی و لکه ها . تعداد تشک دوبل و… میشوند.

_تعرفه ۱۴۰۳

(کلیه قیمت ها به تومان میباشند)

خدمات

|

قیمت

شستشوی مبل با مواد نانو خارجی هر نفر

|

۱۳۰٫۰۰۰

شستشوی مبل با مواد درجه یک ایرانی هر نفر

|

۱۰۰٫۰۰۰

کاناپه تخت خوابشو با مواد نانو خارجی هر نفر

|

۱۵۰٫۰۰۰

کوسن و تشک دوبل مبلمان

|

۲۰٫۰۰۰

صندلی ناهار خوری با مواد نانو خارجی

|

۷۰٫۰۰۰

صندلی ناهار خوری با مواد درجه یک ایرانی

|

۵۰٫۰۰۰

تشک خوشخواب یک نفره

|

۳۰۰٫۰۰۰

تشک خوشخواب دو نفره

|

۶۰۰٫۰۰۰

تمیز کردن مبلمان توسط خودتان

تمیز کردن مبلمان توسط خودتان ممکن است فرآیندی دشوار و زمان‌بر باشد و ممکن است اثر آن شما را راضی نکند. خدمات تمیز کردن توسط تکنسین بهترین سرمایه گذاری برای همه است. قیمت نظافت مبل بسیار جذاب است و بنابراین همه می توانند

 تیم حرفه ای را خدمات دریافت کنند و از مبلمان خود مراقبت کنند. به لطف استفاده از تجهیزات تخصصی برای شستشوی مبلمان، متخصص قادر به بازیابی مواد بر روی مبل است. بنابراین می توانید مطمئن باشید که مبل شما آسیب نمی بیند، اما کاملا تمیز و تازه خواهد شد.

تجهیزات پیشرفته

متاسفانه بعضی شرکت های نظافت مبل با تجهیزاتی ظاهر می شوند که یا زمان زیادی طول می کشد تا کار کنند یا اصلاً خوب تمیز نمی شوند یا هر دو. وقتی با شرکتی که در نظر دارید تماس می گیرید، از آنها بپرسید که به طور خاص چه نوع پاک کننده هایی دارند؟ و از چه تجهیزات برای نظافت استفاده می کنند.

فرآیند تمیز کردن مبل گام به گام

یک شرکت نظافتی خوب به طور سیستماتیک فرآیندی مشابه آنچه در زیر توضیح داده شده است را دنبال می کند.

این یک مرحله حیاتی است که در آن متخصص از پاک کننده ای استفاده می کند که برای پارچه مبل مناسب است. مواد شوینده شیمیایی یا شوینده ای که تکنسین ها استفاده می کنند باید استاندارد و مجاز باشد.

متخصص مواد شوینده یا مواد شیمیایی تمیز کننده را با فرچه مخصوص به آرامی پارچه را تمیز میکند. همچنین می توان آن را به صورت دستی انجام داد، اگرچه هم زدن دستی می تواند زمان ببرد و همچنین منجر به پوشش ناهموار شود.

سپس با دستگاه وکیوم کثیفی های حاصل از تمیز کردن با اب و مواد شوینده را اتخراج میکنند.

تمیز کردن با دستگاه با کیفیت خوب باعث می شود مبل شما تمیز و کمی مرطوب به نظر برسد. هرگز نباید خیس باشد. برخی از شرکت ها به شما توصیه می کنند اجازه دهید پنجره ها را باز باشند تا مبل ها سریعتر خشک شوند.

پاک کننده های غیر سمی و سازگار با محیط زیست

استفاده از مواد شیمیایی برای تمیز کردن مبل ها کاملا بی خطر است. اما، وقتی صحبت از سمیت این مواد شیمیایی پاک کننده به میان می آید، مقیاس بزرگی وجود دارد. معمولا شرکت های معتبر از محصولات سازگار با محیط زیست و غیر سمی استفاده می کنند که به اندازه کافی ایمن هستند.

و ما به عنوان مجموعه معرف تلاش میکنیم تا مبل شویی ها معتبر که از محصولات بهداشتی سازگار با محیط زیست و غیر سمی استفاده می کنند معرفی کنیم.

سوالات متداول

در جواب شما باید بگوییم بله !
چرا که شامپو فرش طراحی شده است برای بافت الیاف فرش نه برای شستشوی مبل با جنس پارچه مخمل و یا ….
چرا که آسیب جدی ب ابر و پارچه مبلمان شما خواهد رساند.

پشت مبل تحت هیچ شرایطی قابل شستشو نیست
چرا که بغل مبل ها و پشت مبل ها ابر کار نشده و اگر با دستگاه آن جا را شستشو کنیم در واقع داریم ب چوب مبل آسیب می رسانیم
و باعث می‌شود چوب مبل رنگ پس دهد و پارچه مبل شما را خراب کند
ولی اگر مبل هایتان بغل هایش ابر دارد قابل شستشو است و مشکلی پیس نمی آید.

خیر دستگاه مبل شویی به گونه ای طراحی شده است که علاوه بر تمیز کردن مبل ها طول عمر ان را نیز افزایش میدهد. مبل خود را قبل از چرک مرد شدن و وقتی که روی آن لکه ایجاد شد برای شستشوی آن با دستگاه اقدام کنید تا مبل هایتان تمیز و زیبای خود را از دست ندهند

کوسن های که دو عدد روکش و زیپ دارند خیر
بهتر است خودتان روکشش را در بیارید و بشورید
اگه کوسن مبل شما روکش ان زیپ ندارد می‌شود شست و آسیبی نبیند.

ثبت سفارش انلاین