مبل شویی در سپاهان شهر | نظافت مبل در منزل + شماره تماس

مبل شویی در سپاهان شهر

هزینه خدمات برطبق تعرفه اتحادیه

مبل شویی درسپاهان شهر با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب را با تکنسین های حرفه ای که توسط مجموعه ما معرفی می شوند تجربه کنید.ما با بررسی نظریات ساکنین اصفهان، ممتازترین متخصصین شستشوی انواع مبل را برگزیده‌ایم.

تماس با مبل شویی برگزیده

اقای گنجور

انتخاب مبل شویی معتبر

هنگامی که به دنبال بهترین مرکز تمیز کردن مبلمان هستید، خدمات قابل ارائه و همچنین قیمت را ارزیابی کنید. قبل از نظافت، روش به کار گرفته شده و مواد پاک کننده را در نظر بگیرید. چرا که پاک کننده ها از موثرترین فرآیند در تمیز کردن مبلمان است.

خدمات سپیدواش در سپاهان شهر

مبل شویی در منزل

شست و شوی انواع صندلی ها در محل

شست و شوی تشک تخت خواب

پاک کردن لکه های سخت

شستشوی صندلی ماشین

مبل شویی در سراسر اصفهان

معرفی برترین متخصصین در اصفهان . تلاش متخصصان ارائه خدمات با کیفیت با قیمت منصفانه است. همچنین این خدمات در سراسر اصفهان ارائه میشود.

متخصصین که توسط مجموعه سپیدواش معرفی می شوند با استفاده از تجهیزات بروز و مواد نانو، به بهترین نحو ممکن مبلمان شما را شستشو می‌کنند.

همشهریان گرامی ، به دلیل استهلاک دستگاه و نیروی کار ، هزینه ست مبلمان زیر 7 نفر ، 7 نفره محاسبه میشود.

هزینه مبل شویی در اصفهان

نرخ شستشوی هر ساله توسط مرجع رسمی یعنی اتحادیه مشخص می شود. و با توجه به تعداد مبلمان و همچنین تعداد تشک ها و پشتی های جدا شونده مشخص می شود. برای اطلاع دقیق از هزینه شستشوی مبلمان خود میتوانید از تکنسین های مجموعه استعلام قیمت نمایید.

_تعرفه ۱۴۰۳

(کلیه قیمت ها به تومان میباشند)

خدمات

|

قیمت

شستشوی مبل با مواد نانو خارجی هر نفر

|

۱۲۰٫۰۰۰

شستشوی مبل با مواد درجه یک ایرانی هر نفر

|

۱۰۰٫۰۰۰

کاناپه تخت خوابشو با مواد نانو خارجی هر نفر

|

۱۵۰٫۰۰۰

کوسن و تشک دوبل مبلمان

|

۲۵٫۰۰۰

صندلی ناهار خوری با مواد نانو خارجی

|

۷۰٫۰۰۰

صندلی ناهار خوری با مواد درجه یک ایرانی

|

۵۰٫۰۰۰

تشک خوشخواب یک نفره

|

۳۵۰٫۰۰۰

تشک خوشخواب دو نفره

|

۶۵۰٫۰۰۰

مبل شویی در سپاهان شهر

میشود گفت مبلمان وسایلی هستند که هر روز در دفاتر، محل کار و منازل خود با آنها در تماس هستیم باید در مدت زمان مشخصی تمیز شوند چرا که این اقلام خانگی یا اداری که در طول روز مورد استفاده قرار می گیرند، و کثیفی ، لکه، گرد و غبار را جذب میکنند و تغییر رنگ می دهند.

در واقع این تنها بخشی از ظاهر مبلمان است. میکروب ها و باکتری های داخل مبل قسمت مهم تری هستند. و شما با نظافت مبل توسط متخصص مجرب و دستگاه مخصوص میتوانید به راحتی مبلمانی تمیز و بدون لک داشته باشید.

اهمیت تمیز کردن عمیق

تمیز کردن حرفه ای مبلمان برای حفظ زیبایی و طول عمر انها بسیار مهم است. جاروبرقی منظم و از بین بردن گرد و غبار مهم است، اما آنها فقط می توانند نظافت سطحی انجام دهند. تمیز کردن عمیق توسط متخصصان ما در خدمات نظافت مبل تضمین می کند

که مبلمان شما نه تنها روی سطح تمیز می شود، بلکه آلودگی و لکه هایی که در طول زمان جمع شدند هم از بین بروند. این نوع تمیز کردن کامل به ویژه برای خانه های دارای خانواده و حیوانات خانگی مهم است،

از بین بردن لکه مبل

  متخصصان معرفی شده در مجموعه سپیدواش شستشوی انواع مبل و لکه برداری مبل را به صورت ویژه و تخصصی انجام می دهند. قبل از لکه بری مبل ابتدا باید از نوع لکه مطمئن شد و سپس اقدام به رفع آن نمود. مثلا لکه‌های چربی یکی از انواع سرسخت لکه‌های مزاحم است 

که فقط با خدمات مبلشویی از بین می‌رود! تکنسین مجموعه سپیدواش که در امر لکه‌بری روی مبلمان نیز صاحب تجربه کافی هستند، با توجه به نوع مبل و لکه‌های آن از روش مناسب شستشوی مبل و مواد شوینده مخصوص استفاده می‌کنند.

محصولات بهداشتی

محصولات شوینده ای که برای شستن مبلمان استفاده می شود با محصولات تمیز کننده ای که در بازار به فروش می رسد کاملاً متفاوت است.

هر یک از محصولات تمیز کننده مورد استفاده برای نظافت در مبل شویی ها، شوینده های لکه بر ضد باکتری با فرمول خاصی هستند که برای سلامتی بی ضرر هستند.

این محصولات هنگام شستن مبل ها هیچ گونه محو شدن، تغییر رنگ و آسیبی به رنگ و جنس پارچه وارد نمی کنند. و حتی، جلوه ای جدید و بوی خوشی بر روی مبل شما ایجاد می کند.

فرایند و تجهیزات نظافت مبل

همانطور که گفتیم، محصولات بهداشتی که برای شستشوی مبل استفاده می شود، مواد پاک کننده آنتی باکتریال هستند که برای سلامتی بی ضرر هستند. علاوه بر این، تجهیزاتی که برای نظافت استفاده می شود، تجهیزات نظافتی حرفه ای باکیفیت هستند که می توان با آن کثیف ترین مبل ها و صندلی های راحتی را سفید کرد و به حالت اولیه بازگرداند.

با دستگاهی که برای شستشوی مبل استفاده می شود، لکه ها و کثیفی های روی مبل کاملاً نرم شده و سپس با فرچه مخصوص تمیز می شود.

سپس آن را با دستگاه وکیوم س موتوره استخراج میکنند. پس از آن رطوبت کمی در مبل باقی می ماند که تقریبا 2الی4 ساعت طول می کشد تا کاملا خشک شود.

سوالات متداول

کوسن و تشک دوبل های که دو عدد روکش و زیپ دارند،
بهتر است خودتان روکشش را در بیارید و بشورید.
اما اگر کوسن مبل شما روکش دار نیست، امکان نظافت و شستشو با دستگاه هست.

خیر دستگاه مبل شویی به گونه ای طراحی شده است که علاوه بر تمیز کردن مبل ها طول عمر ان را نیز افزایش میدهد. مبل خود را قبل از چرک مرد شدن و وقتی که روی آن لکه ایجاد شد برای شستشوی آن با دستگاه اقدام کنید تا مبل هایتان تمیز و زیبای خود را از دست ندهند.

پشت مبل تحت هیچ شرایطی قابل شستشو نیست
چرا که پشت مبل ها و بغل مبل ها ابر کار نشده و اگر شستشو با دستگاه انجام شود در واقع به چوب مبل آسیب می رسد
و باعث می‌شود چوب مبل رنگ پس دهد و پارچه مبل شما را خراب کند.

در جواب شما باید بگوییم بله !
چرا که شامپو فرش طراحی شده است برای بافت الیاف فرش نه برای نظافت مبل با جنس پارچه مخمل و یا ….
و انجام این کار آسیب جدی به ابر و پارچه مبلمان شما می رساند.

ثبت سفارش انلاین