مبل شویی در یزد | نظافت مبل در منزل + شماره تماس

مبل شویی در یزد

هزینه خدمات برطبق تعرفه اتحادیه

مبل شویی در یزد: تیم ما از کارشناسان حرفه‌ای و مجرب در زمینه‌ی مبل شویی تشکیل شده است که با استفاده از تجهیزات پیشرفته، به بهترین نتیجه‌ی ممکن دست می‌یابند. ما با بررسی تجربیات ساکنین یزد برترین تکنسین های مبل شویی در منزل را معرفی میکنیم.

تماس با مبل شویی برگزیده

مبل شویی جوان

مناطق تحت پوشش...

 مجموعه سپیدواش کلیه خدمات مبل شویی (در منزل) در تمامی مناطق از جمله: (مریم آباد، خیابان امام خمینی ، شهرک دانشگاه، سید میرزا ، بلوار آزادگان ، قاسم آباد، میدان مدرسی و…)خدمت شما عزیزان ارائه می کند.

با توجه به اهمیت بهداشت در حوزه مبل شویی، ما در انجام کار از تجهیزات و ابزارهای بهداشتی مخصوص استفاده می‌کنیم و از محصولاتی که برای سلامتی آدمیان مضر هستند، به هیچ عنوان استفاده نمی‌کنیم. بنابراین، شما می‌توانید با آرامش خاطر،مبلمان خود را به ما بسپارید و بهترین نتیجه را از خدمات ما ببینید.

برخی مبل شویی ها در یزد

مبل شویی آوا درخشان

امتیاز

8/5 از 10

قالیشویی عباسی

امتیاز

9/4 از 10

مبل شویی صفاییه یزد

امتیاز

7/4 از 10

مبل شویی نمونه آوا

امتیاز

7/5 از 10

خدمات سپیدواش در یزد

  • پاک کردن تمامی باکتری ها و ویروس ها از مبل
  • تمیز کردن عمیق مبل برای از بین بردن تمام روغن ها، کثیفی ها و لکه ها
  • تمیز کردن فوری مبل در کوتاه ترین زمان ممکن
  • نظافت حرفه ای مبل اداری، خانگی و صنعتی با کیفیت بالا
  • نظافت مبل با مواد مخصوص و مواد شوینده درجه یک

همشهریان گرامی ، به دلیل استهلاک دستگاه و نیروی کار ، هزینه ست مبلمان زیر 7 نفر ، 7 نفره محاسبه میشود.

قیمت مبل شویی در یزد

اگر می خواهید مبلهای خود را برای شستشو به یک مبلشویی معتبر بسپارید، لازم است بدانید که این کار با چه هزینه ای انجام می شود. تعرفه انجام خدمات مبلشویی به عوامل زیر بستگی دارد:

نوع مبلمان (راحتی، استیل، کلاسیک، سلطنتی و…)
جنس پارچه مبلمان (ساتن، کتان، چرم و…)
تعداد نشیمن گاه مبل
تعداد کوسن ها
مواد شوینده مبل (سفارشی یا عادی)

_تعرفه ۱۴۰۳

(کلیه قیمت ها به تومان میباشند)

خدمات

|

قیمت

شستشوی مبل با مواد نانو خارجی هر نفر

|

۱۰۰٫۰۰۰

شستشوی مبل با مواد درجه یک ایرانی هر نفر

|

۸۰٫۰۰۰

کاناپه تخت خوابشو با مواد نانو خارجی هر نفر

|

۱۲۰٫۰۰۰

کوسن و تشک دوبل مبلمان

|

۲۰٫۰۰۰

صندلی ناهار خوری با مواد نانو خارجی

|

۵۰٫۰۰۰

صندلی ناهار خوری با مواد درجه یک ایرانی

|

۳۰٫۰۰۰

تشک خوشخواب یک نفره

|

۳۵۰٫۰۰۰

تشک خوشخواب دو نفره

|

۶۰۰٫۰۰۰

شستشوی مبل در منزل

مبل شویی در منزل یکی از اقدامات تخصصی مجموعه ما است که به صورت کاملاً حرفه ای و با استفاده از جدید ترین تجهیزات روز دنیا انجام می شود. بر خلاف عقیده بسیاری از افراد، شستشوی مبل کار چندان آسانی نیست؛ چرا که باید شستشوی آن به روشی انجام شود که هیچ آسیبی به بافت پارچه و تار و پود آن وارد نگردد.

 مبل شویی در منزل باید توسط نیروهای متخصص در این زمینه انجام شود. در مجموعه سپیدواش کسانی برای مبل شویی در منزل معرفی می شوند که قادر هستند انواع مبل با هر پارچه ای را به شیوه اصولی و با کمک تجهیزات پیشرفته ای که با خود به همراه دارند؛ شستشو دهند.

برترین مبل شویی در یزد

در زندگی امروزی که مبلمان عضو ثابتی از لوازم منازل و یا دفاتر اداری است، برای هرچه زیباتر به نظر رسیدن محل، تمیز و سالم نگه داشتن مبل از اهمیت بالایی برخوردار است. 

مبل شویی های مانند مبل شویی اوا درخشان و مبل شویی صفاییه خدمات مبل شویی را با بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته و مواد شوینده با کیفیت بالا در محیطی بهداشتی و با دقت و حرفه‌ای انجام می دهند.

نمونه کار های متخصصین ما

خدمات شستشوی مبل ویژه رستوران ها، کافه ها و ...

اگر شما هم صاحب رستوران، کافه و یا تالار هستید باید در نظر داشته باشید که نظافت و تمیزی در کسب و کار شما جزو اولین و برترین اولویت ها برای مشتری می باشد و به دلیل رفت و آمد های مشتریان صندلی ها و مبلمان شما نیز نیاز به نظافت منظم دارند،

 و شما نیز می توانید مبلمان و صندلی های خود را با قراردادی توافقی با مجموعه سپیدواش جهت نظافت به ما بسپارید.

کیفیت خدمات مبل شویی

 مبل شویی یک روش موثر برای حفظ و بهسازی مبلمان است. این خدمات به تمیزکاری عمیق مبلمان، حذف لکه‌ها و بوهای ناخوشایند، و بهسازی جزئی یا کلی مبلمان اختصاص دارد. 

مبل شویی مناسب است به خصوص زمانی که مبلمان شما نیاز به بازسازی و نظافت عمیق دارد یا وضعیت آن به گونه‌ای است که نیاز به نوسازی دارد. انتخاب یک مبل شویی معتبر و با تجربه می‌تواند به دوام و زیبایی مبلمان شما کمک کند.

نظافت مبل چرمی

تمیز کردن مبل های چرمی برای بهداشت، طول عمر، ظاهر، کنترل آلرژن، مدیریت بو، فواید سلامتی و جذابیت کلی بسیار مهم است. تمیز کردن و مراقبت منظم می تواند به شما کمک کند تا اطمینان حاصل شود که مبل چرمی شما برای سال های آینده یک محصول راحت و شیک برای خانه شما باقی می ماند.

نظافت تشک

یک تشک تمیز و با بوی تازه می تواند به ایجاد یک محیط خواب بهتر کمک کند. تمیز کردن منظم تشک به خوابی آرام تر و شاداب تر کمک میکند.

نظافت مبلمان

مبل ها می توانند حاوی گرد و غبار، کثیفی و مواد حساسیت زا باشند که می تواند برای سلامتی شما مضر باشد. تمیز کردن منظم مبل می تواند به حذف این آلودگی ها و بهبود کیفیت هوای خانه شما کمک کند و خطر مشکلات تنفسی و آلرژی را کاهش دهد.

مزایای مبل شویی

مبل شویی می‌تواند به مشتریان خود مزایای زیادی ارائه دهد. برخی از این مزایا می‌توانند شامل بهبود کیفیت و طول عمر مبل، حذف لکه‌ها و گرد و غبار، تجدید نظر در رنگ و جلوه مبل و افزایش بهداشت محیط در منزل باشند. 

همچنین، خدمات مبل شویی می‌توانند به نگهداری صحیح از مبل‌ها کمک کرده و زندگی طولانی‌تری به آنها بخشند. علاوه بر این، مبل شویی منظم می‌تواند به افزایش جذابیت ظاهری مبل‌ها کمک کند و ایجاد حس تازگی در فضاهای داخلی.

نظافت عمیق مبل توسط دستگاه

پارچه مبلمان تمایل زیادی دارند که کثیفی، میکروب ها، باکتری ها و مواد حساسیت زا را نگه دارند. این موارد می تواند منجر به برخی مشکلات بسیار ناخوشایند مانند ویروس ها، مشکلات تنفسی و آلرژی شود. 

این امر به ویژه می تواند بر طول عمر مبلمان هم تأثیر گذار باشد. حتی اگر مبل ها به‌ طور مرتب جاروبرقی شوند، باز هم نیاز به شستشوی عمیق توسط دستگاه و متخصص مجرب دارند.

مراحل شست و شوی مبلمان

  1. در مرحله اول : بررسی دقیق پارچه مبلمان
  2. در مرحله دوم : استفاده از محصولات خاص برای رفع کثیف ترین لکه ها
  3. در مرحله سوم : لکه بری و شستشوی عمیق توسط فرچه مخصوص
  4. در اخر : استخراج آب و مواد کثیف توسط وکیوم سه موتوره

نحوه شستشوی مبل در محل

یکی از مواردی که در شستشوی مبلمان بسیار حائز اهمیت است توجه به نوع پارچه و نحوه شستشو می باشد. در صورتی که شستشو صحیح نباشد شاهد چروک شدگی، عدم رفع لکه ها و گاهی رنگ پریدگی پارچه را در پی خواهد داشت. در این لحظه بوده که کیفیت شستشو حرفی برای گفتن دارد.

مجموعه سپیدواش با برخورداری از تکنسین های مجرب و آشنا به انواع پارچه مبلی و نحوه شستشوی هرکدام تمامی صدمات بیان شده را به حداقل رسانده است. شما با خیال راحت می توانید از این خدمت استفاده نمایید و کیف آن را ببرید.

نکات قبل از شستشوی مبلمان

قبل از انجام شستشو ، از یک متخصص کمک بگیرید تا جنس آنها را تشخیص دهد و با توجه به جنس بهترین روش شستشو و بهترین مواد شوینده را به شما پیشنهاد دهد.
استفاده از مواد شوینده مناسب برای شستشوی مبل باعث افزایش طول عمر آنها می‌شود.
بعد از شستشوی مبل ، باید به طور کامل خشک شوند چرا که اگر آب و یا مواد شوینده باقی بماند باعث پوسیدگی و بوی نامطبوع میشود.
شستشوی مبل یک از مهمترین کارهایی هستند که باید به طور دورهای در نظافت منزل انجام شوند. انتخاب بین مبل شویی ها به عوامل مختلفی بستگی دارد. در نهایت شما میتوانید با توجه به نظرات همشهریان خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

سوالات متداول

کوسن و تشک دوبل های که دو عدد روکش و زیپ دارند،
بهتر است خودتان روکشش را در بیارید و بشورید.
اما اگر کوسن مبل شما روکش دار نیست، امکان نظافت و شستشو با دستگاه هست.

خیر دستگاه مبل شویی به گونه ای طراحی شده است که علاوه بر تمیز کردن مبل ها طول عمر ان را نیز افزایش میدهد. مبل خود را قبل از چرک مرد شدن و وقتی که روی آن لکه ایجاد شد برای شستشوی آن با دستگاه اقدام کنید تا مبل هایتان تمیز و زیبای خود را از دست ندهند.

پشت مبل تحت هیچ شرایطی قابل شستشو نیست
چرا که پشت مبل ها و بغل مبل ها ابر کار نشده و اگر شستشو با دستگاه انجام شود در واقع به چوب مبل آسیب می رسد
و باعث می‌شود چوب مبل رنگ پس دهد و پارچه مبل شما را خراب کند.

در جواب شما باید بگوییم بله !
چرا که شامپو فرش طراحی شده است برای بافت الیاف فرش نه برای نظافت مبل با جنس پارچه مخمل و یا ….
و انجام این کار آسیب جدی به ابر و پارچه مبلمان شما می رساند.

ثبت سفارش انلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *