مبل شویی در کرمان | نظافت مبل در منزل + قیمت1403

مبل شویی در کرمان

هزینه خدمات برطبق تعرفه اتحادیه

مجموعه سپیدواش مبل شویی در کرمان را با بهترین تکنسین ها و بروزترین تجهیزات انجام میدهد، و همینطور شستشوی انواع مبلمان راحتی مبلمان چرمی مبلمان میکروفایبر مبلمان استیل مبلمان ایرانی و خارجی خدمت شما عزیزان ارائه می‌شود.

تماس با مبل شویی برگزیده

مبل شویی گلرخی

مناطق تحت پوشش...

هدف مجموعه سپیدواش معرفی برترین متخصصین مبل شویی در منزل است تا شما عزیزان به راحتی بتوانید خدمات نظافتی خود را در محل خود انجام دهید.

با بررسی نظرات همشهریان گرامی و بررسی تجربیات متخصصان نفرات برتر را پیدا و معرفی می کنیم.شما میتوانید در هرکجای کرمان که هستید از جمله هزار و یک شب، الهیه، شفا، بهمنیار، رسالت، شهرک ایرانمنش، شهرک فرهنگیان، برات کرمانی، پانصد دستگاه و … از کلیه خدمات مبل شویی (در منزل) بهرمند شوید.

برخی از بهترین مبل شویی ها در کرمان

مبل شویی سپیدواش

امتیاز

8/5 از 10

مبل شویی کرمان

امتیاز

9/4 از 10

مبل شویی یاس

امتیاز

7/4 از 10

مبل شویی درخشان

امتیاز

7/5 از 10

خدمات سپیدواش در کرمان

شستشو انواع مبلمان معمولی و سلطنتی، راحتی و…

استفاده از دستگاه صنعتی سه موتوره وفرچه مخصوص بدون اسیب به پارچه و ابر مبل

استفاده از مواد درجه یک نانو باکیفیت بالا

آماده قرارداد با رستوران ها ، کافه ها ، سفره خانه ها ، شرکت ها و …

نمونه کارهای مبل شویی در منزل

با خدمات مبل شویی ما، مبل های شما به نظافت و شفافیت مطلوبی دست خواهند یافت. تماس بگیرید و از خدمات ما بهره‌مند شوید.

قیمت مبل شویی

یکی از موضوعاتی که بیشتر افراد در انتخاب مبل شویی به آن توجه می کنند. قیمت شستن مبل در منزل با دستگاه می باشد. در این بین انتخاب یک شرکت مناسب خدماتی که از سابقه و همچنین دستگاه های مجهز برخوردار باشد، حائز اهمیت است.

 البته باید بگوییم که در بحث قیمت شستن مبل در منزل با دستگاه معیار های مختلفی وجود دارد. که بر اساس آنها ممکن است که قیمت مبل شویی در منزل دچار تغییراتی شود.

_تعرفه ۱۴۰۳

(کلیه قیمت ها به تومان میباشند)

خدمات

|

قیمت

شستشوی مبل با مواد نانو خارجی هر نفر

|

۱۰۰٫۰۰۰

شستشوی مبل با مواد درجه یک ایرانی هر نفر

|

۸۰٫۰۰۰

کاناپه تخت خوابشو با مواد نانو خارجی هر نفر

|

۱۳۰٫۰۰۰

کوسن و تشک دوبل مبلمان

|

۲۰٫۰۰۰

صندلی ناهار خوری با مواد نانو خارجی

|

۶۰٫۰۰۰

صندلی ناهار خوری با مواد درجه یک ایرانی

|

۴۰٫۰۰۰

تشک خوشخواب یک نفره

|

۳۰۰٫۰۰۰

تشک خوشخواب دو نفره

|

۶۰۰٫۰۰۰

عوامل تاثیرگذار بر قیمت شستشوی مبل:

  • تعداد نشیمن مبل و کوسن:هر چه تعداد نشیمن مبل بیشتر باشد، هزینه مبل شویی در منزل نیز افزایش پیدا می‌‌ کند. 
  •  نوع تشک مبل: تشک در برخی مبلمان‌‌ ها به مبل متصل است، اما در بعضی دیگر از مبلمان‌‌ ها از آن جدا می‌‌ شود. طبیعتا نوع تشک بر نحوه شستشوی مبل تاثیر گذار است و قیمت شستشوی مبل را تغییر می‌‌ دهد.
  •  لکه‌‌بری مبلمان: تکنسین های مبل شویی تلاش می‌‌کنند به روش‌‌ های اصولی و طبیعی، انواع لکه‌‌ های چربی، خون، غذا، جوهر و… را از روی مبلمان پاک کنند. و هزینه این کار در فرایند کلی شستشوی مبلمان حساب نمی شود چرا که این کار زمان بر است و نیاز به مواد شوینده مخصوص لکه بری دارد ، پس طبیعتا هرچه مبل کثیف تر باشد و لکه های بیشتری داشته باشد، قیمت شستشوی آن نیز بالاتر خواهد رفت

شستشوی تخصصی مبل

 فرایندی مبل شویی با یک دستگاه مخصوص و مدرن انجام می شود. و هیچگونه آسیبی به رویه و اسکلت درونی مبل وارد نمیشود؛ همچنین مبل را به خوبی تمیز می کند. تمیز کردن مبل با روش های قدیمی و خانگی مانند تمیز کردن با جوش شیرین، نمک و دستمال نمناک بسیار نامناسب است.

 زیرا باعث می شود ذرات آلودگی بیشتر به پارچه و رویه مبل و حتی فوم و اسفنج داخلی آن نفوذ کند و سرانجام باعث پوسیدگی مبل می شود.

بهترین مبل شویی در کرمان

همانطور که در مطالب بالا گفتیم شست و شوی مبلمان یک کار تخصصی است که باید توسط افراد با تجربه و متخصص انجام گیرد. در غیر این صورت امکان آسیب به پارچه و ابر مبل‌ها زیاد است پس حتما در انتخاب مبل شویی دقت لازم را داشته باشید. در کرمان چندین شرکت نظافتی که مبل شویی جزیی از خدمات آنها میباشد وجود دارد. ما با بررسی تجربیات بسیاری از ساکنین کرمان بهترین مبل شویی را به شما عزیزان معرفی میکنیم از میان این مبل شویی ها میتوان به مبل شویی نفیس و مبل شویی آرمان اشاره کرد.

تمیز کردن مبل چرمی

مبل‌های چرمی، به مراقبت بالایی نیاز دارند، چون هر خراش یا پوسیدگی باعث از بین رفتن آن‌ها می‌شود و در تمیز کردن و استفاده از آنها باید نهایت دقت را داشته باشید. این مبل‌ها نیاز به شستشوی تخصصی دارند،در مجموعه سپیدواش شستشوی مبل چرمی به صورت کاملا تخصصی انجام میشود و اینکار را با برترین تکنسین های مبل شویی و با استفاده از مجهز ترین دستگاه ها انجام میدهند.

مزایای شستشوی مبلمان

شستشو مبلمان بسیار نقش مهمی در افزایش طول عمر و حفظ ظاهر آن دارد. در ادامه، مزایای شستشوی مبل در منزل را بررسی می‌کنیم:

  • افزایش عمر مفید
  • حفظ ظاهر و زیبای مبلمان
  • حفظ کیفیت بافت
  • پیشگیری از عفونت و حساسیت
  • بهبود رنگ‌ها و طرح‌ها

مواد نانو مخصوص پارچه مبل

مواد نانو مخصوص پارچه مبلمان با فرمولاسیون‌های خاص برای شستشوی انواع مختلف مبلمان تولید می‌شوند. این محصولات حاوی مواد تمیزکننده مناسب برای حذف آلودگی‌ها و لکه‌ها از روی مبلمان هستند. مبل شویی در مجموعه سپیدواش با استفاده از مواد نانو و بادقت زیاد انجام می‌شود.

“شستشوی حرفه‌ای، نتیجه‌ی حرفه‌ای! با مبل شویی ما، مبل هایتان همیشه در بهترین حالت خواهند بود. ”

مبل شویی با کیفیت عالی

تمیزکاری بادقت بالا یکی از عوامل اساسی در فرایند شستشوی با کیفیت و حفظ مبلمان منزل به شمار می‌رود. با انجام تمیزکاری دقیق، از خطرات آسیب به پارچه و بافت مبلمان جلوگیری می‌شود و همواره به شکلی زیبا و سالم باقی خواهد ماند.

 برای شستشوی مبل‌ها با کیفیت عالی باید به نکاتی مانند استفاده از ابزار مناسب، حرکات نرم و ملایم در شستشو، استفاده از شوینده‌های خوب، تمیزکاری به‌صورت ناحیه به ناحیه و خشک‌کردن مناسب دقت داشته باشید.

نمونه‌کار قبل و بعد از مبل شویی

مراحل شستشوی مبلمان

  • در ابتدا مبلها جاروکشی می شوند تا هر گونه ذره غذا و آلودگی از میان اجزای مبلها و محل دوخت و درز مبل برداشته می شود.
  • روکش مبل و نشیمن گاه مبل، توسط فرچه مخصوص به مواد شوینده آغشته می شود.
  • بعد از شستن کامل مبل، خشک کردن مبل با دستگاه آبگیری مخصوص انجام خواهد شد.

شاید فکر کنید که بعد از شستن مبلها، آنها کاملا خیس و مرطوب می شوند؛ اما این طور نیست. در مرحله آخر، آب و مواد شوینده وارد شده به مبل، با استفاده از آبکش مخصوص، از داخل مبل بیرون کشیده می شود؛ زیرا اگر این مواد داخل مبل بمانند، باعث پوسیده شدن مبل شما می شود. در انتهای کار مبل شویی، مقداری نم و رطوبت در مبل باقی می ماند که کاملا طبیعی است و در عرض 2الی4 ساعت خشک می شود.

بهترین تجربه مبل شویی در کرمان با تکنسین های سپیدواش:

 خدمات مبل شویی ما با بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته و مواد شوینده با کیفیت بالا در محیطی بهداشتی و با دقت و حرفه‌ای انجام می‌شود.و همچنین رضایت مشتریان، هدف اصلی ماست. با توجه به تجربه و تخصص ما در زمینه مبل شویی، می توانیم به شما خدماتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه دهیم. تیم ما از افراد مجرب و متخصص تشکیل شده است که با استفاده از تجهیزات مدرن و مواد شوینده ایمن و با کیفیت، مبل های شما را تمیز و درخشان می کنند.

سوالات متداول

در جواب شما باید بگوییم بله !
چرا که شامپو فرش طراحی شده است برای بافت الیاف فرش نه برای شستشوی مبل با جنس پارچه مخمل و یا ….
چرا که آسیب جدی ب ابر و پارچه مبلمان شما خواهد رساند.

پشت مبل تحت هیچ شرایطی قابل شستشو نیست
چرا که بغل مبل ها و پشت مبل ها ابر کار نشده و اگر با دستگاه آن جا را شستشو کنیم در واقع داریم ب چوب مبل آسیب می رسانیم
و باعث می‌شود چوب مبل رنگ پس دهد و پارچه مبل شما را خراب کند
ولی اگر مبل هایتان بغل هایش ابر دارد قابل شستشو است و مشکلی پیس نمی آید.

خیر دستگاه مبل شویی به گونه ای طراحی شده است که علاوه بر تمیز کردن مبل ها طول عمر ان را نیز افزایش میدهد. مبل خود را قبل از چرک مرد شدن و وقتی که روی آن لکه ایجاد شد برای شستشوی آن با دستگاه اقدام کنید تا مبل هایتان تمیز و زیبای خود را از دست ندهند.

کوسن های که دو عدد روکش و زیپ دارند خیر
بهتر است خودتان روکشش را در بیارید و بشورید
اگه کوسن مبل شما روکش ان زیپ ندارد می‌شود شست و آسیبی نبیند.

ثبت سفارش انلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *