مبل شویی در مشهد | نظافت مبل در منزل + قیمت1403

مبل شویی در مشهد

هزینه خدمات برطبق تعرفه اتحادیه

خدمات شستشوی مبل در مشهد دارای مزایای است. یکی ازمزایای مبل شویی در منزل مشهد عدم نیاز به حمل مبلمان به مراکز مبل شویی است. که این امر باعث صرفه جویی در وقت و هزینه میشود. همچنین در نظر داشته باشید که شستشوی مبل نیز همانند سایر خدمات نیازمند دانش و تخصص است. برای مبل شویی در منزل به دنبال مبل شویی ارزان نباشید. کیفیت انجام کار مبل شویی بسیار مهمتر از قیمت مبل شویی است.

تماس با متخصصان برگزیده مشهد

اقای حسن زاده

اقای گنجور

مناطق تحت پوشش...

 مبل شویی در مشهد با برخورداری از نیروهای مجرب و آموزش دیده انجام میشود انواع مبلمان را با کیفیت بالا شستشو میکنند و توسط دستگاه های اتوماتیک خشک می شوند. تمامی این خدمات در هرکجای مشهد قابل اجرا است از جمله مناطق مشهد:

(امامت،احمداباد،کوهسنگی،شهرک غرب،باهنر،پیروزی،خیام،فکوری ،سرافرازان،هفت تیر ،صیاد شیرازی،هاشمیه،وکیل آباد،ملک اباد،سیدی،بلوار فرودگاه، عدل خميني,خیابان امام رضا، طبرسی شمالی و جنوبی و…)

 تماس با متخصصان

مبل شویی رها

امتیاز

8/4 از 10

مبل شویی رویال

امتیاز

8/5 از 10

مبل شویی سپیدواش 

امتیاز

7/9 از 10

مبل شویی باران

امتیاز

7/6 از 10

مبل شویی اعتماد

امتیاز

9/6 از 10

مبل شویی پردیس

امتیاز

8/7 از 10

بسیار خوشحال خواهیم شد که نظر خود را در بخش دیدگاه ها با ما در میان بگذارید. 

خدمات سپیدواش در مشهد

شستشوی انواع مبلمان

عدم استفاده از شوینده های غیر استاندارد

شستشوی فرش های دست بافت و ماشینی در منزل

شستشوی انواع موکت و پالاز موکت

شستشوی تشک خوشخواب

صفرشویی خانه های نوساز و بازسازی شده

شستشوی انواع صندلی

همشهریان گرامی ، به دلیل استهلاک دستگاه و نیروی کار ، هزینه ست مبلمان زیر 7 نفر ، 7 نفره محاسبه میشود.

خدمات انلاین

خدمات انلاین یا همان پلتفرم آنلاین برای راحتی شما عزیزان و صرفه جویی در زمان و هزینه،راه اندازی شده است . خدمات انلاین این امکان را می‌دهد که مبل شویی در منزل ، قالیشویی ، شستشوی خوشخواب و… در محل خود درخواست کنید. و نیازی به جابه جای مبلمان نمیباشد.

تعرفه شستشوی مبلمان در منزل مشهد

با در نظر گرفتن تمامی مواردی که در قیمت شستشوی مبل تاثیر گذار است، مانند تعداد مبلمان و … تعرفه محاسبه میشود.اما هرساله توسط اتحادیه یک تعرفه کلی اعلام میشود

که باید بر اساس تعرفه اتحادیه و در نظر گرفتن مواردی مانند تعداد مبلمان”جنس مبلمان”نوع مواد شوینده”تعداد کوسن و بالشتک ها هزینه تعیین شود.

و همچنین یکی از ملاک های اصلی برای انتخاب یک مبل شویی مناسب علاوه بر کیفیت قیمت مناسب هم نیز مهم می باشد.پس در نظر داشته باشید که هر ارزانی بی دلیل نیست.

_تعرفه ۱۴۰۳

(کلیه قیمت ها به تومان میباشند)

خدمات

|

قیمت

شستشوی مبل با مواد نانو خارجی هر نفر

|

۱۰۰٫۰۰۰

شستشوی مبل با مواد درجه یک ایرانی هر نفر

|

۸۰٫۰۰۰

کاناپه تخت خوابشو با مواد نانو خارجی هر نفر

|

۱۳۰٫۰۰۰

کوسن و تشک دوبل مبلمان

|

۲۰٫۰۰۰

صندلی ناهار خوری با مواد نانو خارجی

|

۶۰٫۰۰۰

صندلی ناهار خوری با مواد درجه یک ایرانی

|

۴۰٫۰۰۰

تشک خوشخواب یک نفره

|

۳۰۰٫۰۰۰

تشک خوشخواب دو نفره

|

۶۰۰٫۰۰۰

برخی شهر های تحت پوشش

معرفی برخی مبل شویی ها

مراحل مبل شویی در منزل

مرحله اول: تکنسین مبل شویی بعداز شناسایی و بررسی کامل مبل آماده به کار می شود. دستگاه های خود را برای شستشو و خشکشویی مبل آماده می کند. و مواد های مورد نیاز را در دستگاه های خود می ریزد. در این مرحله قبل از هر کاری سرویس کار ما برای تمیز کردن مبل از جارو برقی استفاده می کند.

مرحله دوم: در این مرحله کار شستشو با دستگاه در خانه آغاز می شود. سرویس کار شروع به شستشوی مبل می کند. دستگاه ها پیشرفته و از نوع مدرن و تخصصی می باشند. این دستگاه ها دارای دو فرچه مخصوص برای شستشو می باشد که یکی متحرک و دیگری ثابت است. متخصص ما در منزل مبل را به صورت حرفه ای و ویژه با دستگاه دریلی شستشو می دهد. این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که شستشوی انواع مبل را می توان با آن انجام داد.

مرحله سوم:این مرحله همان طور که می دانید مرحله پایانی می باشد. ما بعد از شستشو و تمیز کردن کامل مبل آنها را با دستگاه خشکشویی و آبگیری می کنیم. بعد از اطمینان حاصل کردن از تمیز شدن مبل ها نوبت دستگاه مکنده می باشد. این دستگاه دارای سه موتور پرقدرت می باشدکه تمام آب و کف یا همان مواد شوینده روی مبل را کامل وکیوم می کند.

شستشوی مبلمان به روش سنتی

برای شستن مبل در منزل مشهد راهکاری زیادی  وجود دارد، اما روش‌‌ های سنتی می‌‌ تواند اسیب جبران ناپذیری به مبلمان وارد کند و الیاف پارچه را نیز خراب و از بین ببرد. چرا که به روش خانگی یا همان سنتی نمیتوانید مواد شویند یا اب را ساکشن کنید و ماندگاری شوینده در ابر و پارچه باعث پوسیدگی و خرابی میشود.

پس بهترین روش  شستشوی مبل توسط متخصص است متخصصان میتوانند شستشوی اصولی و حرفه ای انجام دهند. متخصصین مبل شویی در این فرایند با استفاده از دستگاه های مکانیزه شستشوی مبل و همچنین شوینده‌‌ های معتبر و استاندارد می‌‌ توانند انواع مبلمان پارچه‌‌ ای، چرم، سلطنتی، مخمل و… را با کیفیت بسیار خوبی شستشو دهند. و در اخر  تکنسین های که مورد انتخاب شما هستند باید دوره های پارچه شناسی و مواد شناسی را دیده باشند.

ویژگی های خدمات سپیدواش در مشهد

  1. شستشوی انواع مبلمان با کیفیت بالا
  2. استفاده از مواد شوینده نانو و استاندارد
  3. تعرفه  هزینه طبق دستور اتحادیه
  4. دارای متخصصان دوره دیده و با تجربه
  5. دارای دستگاه های وکیوم سه موتوره و بسیار قوی
  6. صرفه جویی در وقت و هزینه
  7. آسیب ندیدن قسمت های چوبی و بدنه مبل

“از خدمات حرفه‌ای ما در مبل شویی استفاده کنید و مبل خود را به زیبایی و شکوه برسانید!”

متمایزترین مبل شویی ها

به دلیل افزایش تعداد مبل شویی های سیار و استفاده از مواد شوینده های ارزان و بی کیفیت، همچنین پایین آمدن کیفیت کار ساکنان مشهد هستند که میان چند راهی انتخاب بهترین مبل شویی خواهند ماند. 

اما مجموعه سپیدواش جهت راحتی شما عزیزان و صرفه جویی در زمان و هزینه، بر پایه پلتفرم آنلاین راه اندازی شده است تا به آسانی با چند مبل شویی معتبر و حرفه ای  اشنا شوید. از میان مبل شویی های معتبر میتوان به مبل شویی گنجور(برگزیده) ،مبل شویی حسن زاده، رها، باران، عتماد، پردیس، نفیس،رویال … اشاره کرد.  قصد ما معرفی بهترین تکنسین های شستشوی مبل در شهر مشهد است.

قالیشویی در منزل مشهد

خدمات قالیشویی با بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته و مواد شوینده با کیفیت بالا در محیطی بهداشتی و با دقت و حرفه‌ای انجام می‌شود. با انتخاب قالیشویی ما، قالی و فرش خود را به ما بسپارید و از نتیجه حرفه‌ای آن لذت ببرید. تضمین کیفیت و رضایت مشتریان، هدف اصلی ماست. جهت دریافت خدمات قالیشویی، با ما تماس حاصل فرمایید.

قالیشویی در مشهد

با توجه به تخصص و تجربه ما در زمینه قالیشویی، می توانیم به شما خدماتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه دهیم. تیم ما از افراد مجرب و متخصص تشکیل شده است که با استفاده از تجهیزات مدرن و مواد شوینده ایمن و با کیفیت، قالی و فرش شما را تمیز و درخشان می کنند.

استفاده از مواد نانو 

نانوشویی میتواند از رشد قارچ و باکتری در پارچه مبل ها جلوگیری کند و باعث افزایش طول عمر الیاف پارچه می شود. هچنین بوی بد حاصل از کثیفی را رفع می کند.با ایجاد لایه ای روی سطح مبلمان سبب می شود دیرتر کثیف شوند.و تاثیرات منفی شوینده های معمولی را ندارد.

تمیز کردن تخصصی مبل چرم

همه ما میدانیم که مبل های چرمی بسیار گران هستند و نیاز به مراقبت ویژه دارند. ما میتوانیم با روش های مختلفی مبلمان چرمی شما را به بهترین نحو تمیز کنیم.ما به شما اطمینان میدهیم که زیبایی مبلمان شما یکسان باقی بماند. همچنین نظافت منظم و دوره ای مبل چرمی باعث افزایش قابل توجه طول عمر آن میشود.

لکه بری و تاثیر ان بر هزینه

لکه‌ها همیشه ظاهر مبلمان را نامرتب نشان می‌دهند. میشه گفت یکی از مواردی که در شستشوی مبل باید توجه کرد، لکه‌های چربی و مواد غذایی روی مبلمان است.لکه‌‌بری مبلمان یکی از خدمات اصلی متخصصین ما است. انها تلاش می‌‌کنند با روش‌‌ های اصولی انواع لکه‌‌ های چربی، خون، غذا، جوهر و… را از روی مبلمان پاک کنند.پس طبیعتا هرچه مبل کثیف تر باشد. قیمت شستشوی آن نیز بالاتر خواهد رفت چرا که نیاز است وقت بیشتر و مواد شوینده مخصوص استفاده شود.

نکات افزایش طول عمر مبل

  • استفاده از پارچه یا ملافه در زمان استفاده نشدن از مبل ها
  • شست و شو مبلمان حدافل هر سال یک بار توسط مبل شویی های حرفه ای
  • به هیچ وجه مبل را در مقابل نور خورشید قرار ندهید.
  • هرگز خودتان با هیچ مواد شوینده ای مبل را تمیز نکنید که باعث پوسیدگی پارچه میشود.

انتخاب بهترین مرکز مبل شویی در مشهد

معمولا مبلمان یکی از وسایل گران قیمت محسوب می شوند. به همین علت توصیه میشود که به سراغ رفع لکه ها نروید زیرا ممکن است اسیب جدی به رنگ پارچه وارد شود و هزینه های زیادی برایتان به بار داشته باشد! به عنوان یک متخصص با تجربه در زمینه مبل شویی در مشهد پیشنهاد می کنیم که کار شست و شوی مبلمان را به نیروی متخصص کار بسپارید و با انتخاب بهترین مرکز مبل شویی نتیجه مطلوب را دریافت کنید.

نقاشی ساختمان در مشهد

 نقاشی ساختمان با روش های های جدید و با استفاده از جدیدترین رنگهای ساختمانی توسط متخصصان ما انجام میشود. پس اگر نیاز به متخصص نقاش نیاز دارید همین حالا با ما تماس بگیرید.

بهترین و موثرترین روش

مبل شویی های معتبر بهترین و موثرترین راه حل ها را برای مبلمان کثیف و فرسوده ارائه می دهند. تمیز کردن پارچه مبل با دستگاه نه تنها خانه شما را تمیز تر می کند، بلکه کیفیت هوای داخل خانه را بسیار بهبود می بخشد

این به این دلیل است که مبلمان گرد و غبار، مواد حساسیت زا، باکتری ها، را جذب میکند و در صورت عدم درمان می تواند به یک خطر جدی برای سلامتی تبدیل شود. با تمیز کردن مرتب و حرفه ای مبلمان ، از شیوع آلرژی های احتمالی در خانه نیز جلوگیری می کنید.

نکاتی که باید هنگام رزرو نظافت مبل در نظر بگیرید

روش ها و هزینه های تمیز کردن بسته به مواد متفاوت است. لطفا قبل از رزرو، جنس مبل را بررسی کنید. اگر مبل شما شکل خاصی دارد یا از جنس دیگری ساخته شده است، لطفاً از قبل به ما اطلاع دهید زیرا ممکن است هزینه های اضافی اعمال شود. در صورت وجود لکه،از قبل اندازه لکه و علت لکه را به ما اطلاع دهید، چرا که کار راحتتر پیش خواهد رفت.

سوالات متداول

کوسن و تشک دوبل های که دو عدد روکش و زیپ دارند،
بهتر است خودتان روکشش را در بیارید و بشورید.
اما اگر کوسن مبل شما روکش دار نیست، امکان نظافت و شستشو با دستگاه هست.

خیر دستگاه مبل شویی به گونه ای طراحی شده است که علاوه بر تمیز کردن مبل ها طول عمر ان را نیز افزایش میدهد. مبل خود را قبل از چرک مرد شدن و وقتی که روی آن لکه ایجاد شد برای شستشوی آن با دستگاه اقدام کنید تا مبل هایتان تمیز و زیبای خود را از دست ندهند.

پشت مبل تحت هیچ شرایطی قابل شستشو نیست
چرا که پشت مبل ها و بغل مبل ها ابر کار نشده و اگر شستشو با دستگاه انجام شود در واقع به چوب مبل آسیب می رسد
و باعث می‌شود چوب مبل رنگ پس دهد و پارچه مبل شما را خراب کند.

در جواب شما باید بگوییم بله !
چرا که شامپو فرش طراحی شده است برای بافت الیاف فرش نه برای نظافت مبل با جنس پارچه مخمل و یا ….
و انجام این کار آسیب جدی به ابر و پارچه مبلمان شما می رساند.

ثبت سفارش انلاین
در پایین صفحه می توانید نظر خود را در دیدگاه به ثبت برسانید

56 دیدگاه در “مبل شویی در مشهد

  1. سمیرا گفت:

    خواستم نظرمو ب اشتراک بزارم دیروز از مبل شویی حسن زاده اومدن مبلمانمون رو شستن الان ک بیدار شدم از تمیزی مبلمان شوکه شدم فک نمیکردم اینقدر تغییر کنن و تمیز بشن

  2. مریم گفت:

    ممنونم از مبلشویی نفیس هم اخلاق عالی داشتن هم مبل هام تمیز شد کارشون عالی بود

  3. مریم گفت:

    ممنونم از اقای گنجور بابت شستشوی تمیزشون واقعا عالی بود .

    1. ادمین سایت گفت:

      ممنون از به اشتراک گذاشتن نظرات شما. و خوشحالیم که از آقای گنجور راضی بودید
      اقای گنجور یکی از بهترین متخصصان شهر رضوی هستن.
      مشتری های عزیز با نظرات شما ما با اشتیاق بیشتر میتوانیم خدمات رسانی کنیم.

  4. خانم تشکری گفت:

    ممنونم از مبل شویی حسن زاده بابت هماهنگی و نیروی خوب و کاربلدی ک واسه شست و شوی مبلمان منزلمون فرستادن تشکر

  5. حسین گفت:

    ممنون از مبل شویی آقای حسن زاده بابت کار استثنایی و فوق‌العاده لاکچریشون فک نمی‌کردم اینقدر تمیز سه مبل و صندلی هامون

  6. خانم فهیمی گفت:

    کارتون عالی بود ممنون از سایت بابت معرفی مبل شویی رویااااال

  7. یاس گفت:

    سلام کارتون بینظیره واقعاراضی بودم ازخدمات شما.ممنونم

  8. خانم حسینی گفت:

    مبل شویی رویال
    بهترین مبل شویی هست تمیز با دقت مهمتر وقت شناسی سر ساعتی ک گفتن اومدن تشکر

  9. مهلا گفت:

    سلام چندروز پیش با مبل شویی رویال تماس گرفتم سروقت اومدن کارشون هم خیلی عالی بود راضی بودم ممنون رویال

  10. باری گفت:

    سلام‌
    من‌دوساله‌مشتری‌اقای‌گنجور‌هستم‌ایشون‌هم‌ازلحاظ‌اخلاقی‌وهم‌کاری‌بسیار‌مورد‌تایید‌هستن‌
    خوشحالم‌که‌باتحقیق‌زیادفرد‌مناسبی‌رو‌برای‌شستشوی‌مبلهام‌‌انتخاب‌کردم‌
    امیدوارم‌همیشه‌توکارشون‌موفق‌باشن

  11. میردوستی گفت:

    سلام آقای گنج ور واقعا کارشون عالیییه و اینکه اخلاق بسیار خوبی هم دارن سرتایمی که گفته بودن تشریف آوردن …خلاصه که خیلی خوشحالم از اینکه تحقیق کردم و یه کاربلد پیدا کردم

  12. عارف گفت:

    سلام دیروز از مبل شویی رویال اومدن مبلامون رو شستن راستشو بخواین فکرشو نمی‌کردم مبلامون اینقدر تمیز بشن اگه خواستین مبلاتون رو بشورین پیشنهاد میکنم ک مبل شویی رویال رو انتخاب کنید پشیمون نخواهید شد

    1. ادمین سایت گفت:

      خوشحالیم از اینکه از خدمات مبل شویی رویال راضی بودید و ممنون از به اشتراک گذاشتن تجربه تون.

  13. محمدزاده گفت:

    ممنون از سایت خوبتون واسه معرفی مبل شویی رویال
    .خواستم بگم کارشون خیلی عالی بود خوش رفتار بودن و سر تایم اومدن

  14. ناشناس گفت:

    بخاطرتمیزی کار و اخلاق خوب از مبل شویی رویال تشکر میکنم

  15. سپید واش گفت:

    سلام سر کار خانوم مشرقی بسیار خوشحالیم که از خدمات مجموع سپیدواش راضی بودید

  16. مشرقی گفت:

    برای شستشوی مبل و فرش دست بافت با آقای گنجور تماس گرفتم
    بسیار عالی، رضایت کامل دارم، خوش قول، وقت شناس، خوش برخورد، تمیز، سریع و بسیار با دقت
    سپاسگزارم، خدا برکت بده بهتون🙏

  17. علی پور عرب گفت:

    با سلام من با مبل شویی یاس تماس گرفتم و بسیار راضی بودم از کارشون و برخورد عالیشون و وقت شناسیشون وخیلی ممنون از سایت سپید واش

  18. وحیده ثانوی گفت:

    آقای گنجوربسیارکارشون خوب وتمیزبود؛ازنطراخلاقی هم بسیارصبورومودب بودن؛به امید موفقیت

  19. رضا احمدی گفت:

    سلام من تماس گرفتم با مبل شویی یاس کارشون عالی بود عالی بود دستتون درد نکنه

  20. الهه سیدحسینی گفت:

    کارشون خوب بود.

  21. خانم احمدی هستم گفت:

    سلام من برای شستشوی مبل به آقای گنجور تماس گرفتم خیلی از کارشون رازی بودم دست شون درد نکنه

  22. عشقی گفت:

    ممنون از تیم آقای گنجور
    بسیار عالی و کاربلد

    1. فاطمه گفت:

      سلام ممنون از مبل شویی حسن زاده کارتون خیلی خوب بود دستتون درد نکنه

  23. مریم گفت:

    سلام وقت بخیر
    از اقای گنج ور سپاسگزارم بابت حضور به موقع و کار خیلی خوب و عالی
    من راضی بودم ممنون

  24. متین شیخ زاده گفت:

    سلام من برای شستشوی مبل با اقایی گنجور تماس گرفتم واقعا کارشون عالی بود.
    ممنون بابت سایت خویتون

  25. خانوم روخی گفت:

    با تشکر از آقای گنجور بابت شسشویی مبل و پشتیبانی

  26. على رضايي گفت:

    با تشكر از آقاى گنجور بابت شستشويى خوب با كادرى مجرب

  27. امیر سالار گفت:

    با سلام خیلی ممنون از بچه های پشتیبانی و عوامل سایت و اقای (گنجور)

    1. ناشناس گفت:

      مبل شویی حسن زاده هم کارشون با کیفیت بود هم قیمتشون از همه مهمتر خوش قول بودنشون

  28. عطایی گفت:

    خسته نباشید خدمت آقای گنجور من خیلی از کارشون راضی بودم از وقت شناسی وکار عالیشون

  29. فاطمه عطایی گفت:

    سلام من از کارشون خیلی راضی بودم هم از شستشوی مبل هم ازشتشوی فرشها خیلی ممنونم ازپرسنل و کار عالیشان

  30. مریم گفت:

    کارشون حرف نداره آقای گنجور واقعا تمیز و بی نقص بود با وسواس کامل کار انجام داد .

  31. مهدی دوستیان گفت:

    بسیار عالیه کارتون آقای گنجور ممنون از سایت خوبتون

  32. خاوری گفت:

    با سلام ..کارشون عالی و تمیز بود

    1. گنجور گفت:

      خیلی خوش حال شدیم که در خدمتتون بودیم

  33. حیدری گفت:

    واقعا کارشون عالی و تمیز بود. موادی هم که استفاده میکردن بوی خوبی میداد و مثل بقیه مواد شیمیایی نبود.

    1. محمود رمضانی گفت:

      عالی بود دست شما درد نکنه اقای گنجور

    2. سپیدواش گفت:

      سلام خسته نباشی جناب حیدری خوشحال شدم که از تیم ما راضی هستین

  34. Sirghani گفت:

    باتشکر از آقای گنجور و همکارشون بابت شستوشو مبلمان
    برخورد مناسبی داشتن و کارشون عالی بود
    توضیحات کامل در رابطه با مراقبت از مبل
    کارشون واقعا درسته

  35. Sepid گفت:

    باتشکر از آقای گنجور و همکارشون بابت شستوشو مبلمان و صندلی.
    برخورد مناسبی داشتن و کارشون عالی بود.

  36. محمد گفت:

    کارشون خیلی تمیز بود و با دقت و حوصله . به موقع اومدن خونه ما و مبل های ما از روز اول هم تمیز تر و نوتر شده

  37. فائزه گفت:

    باسلام خدمت شما
    ممنون از اقای (گنجور)بخاطر مبل شویی عالیشون
    مبلهای من بعد از ۵ سال تمیز وشیک شد
    باسپاس از لطفشون
    کارشون پر رونق

  38. رضا گفت:

    من واقعا راضی بودم دستتون درنکنه اگر قسمتتمون باشه برای مبلهام اقدام کنم

  39. رضا گفت:

    من واقعا راضی بودم دستتون درنکنه

  40. پرویز ساقی گفت:

    بسیار عالی رضایت داشتم از شستشوی مبل داخل منزل (گنجور)
    واقعا تغیرات بعد شستشو مشهود بود

  41. reza گفت:

    سلام بسیار عالی و وقت شناس بودن آقای گنجور عزیز ممنون از شرکت سپیدواش

    1. پردیس گفت:

      با سلام ممنون از مبل شویی حسن زاده بخاطر فرستادن نیروی باتجربه و خوش اخلاقشون

  42. mohamad گفت:

    با سلام و خسته نباشید ب عوامل شرکت سپیدواش واقعا کار تون عالی بود و از کار تون راضی بودم ممنون از وقت شناس بودنتون و کار تمیزتون ممنون

  43. محمدجواد صمدیان گفت:

    با سلام ، از کیفیت کار آقای گنجور کاملا راضی بودم ، ۲ دست مبل ۷ نفره ما را به صورت کامل شست و شو دادن شد و در زمان مقرر که از یک روز قبل هماهنگ شده بود در محل حاضر شدند .
    بت تشکر

  44. Saeed گفت:

    خدا قوت بهتون بده
    واقعا کارتون عالی بود🖒

  45. هوتن گفت:

    ممنونم از اقای کنجور عزیز بابت برخورد خوب و وقت شناسیشون

    1. صفری گفت:

      مبل ما رو آقای گنجور اومدن شستن و خیلی خیلی تمیز شد. اصلا فکر نمیکردم انقدر تمیز بشه

      1. بهار گفت:

        واقعا فکر نمیکردم مبلهام مثل روز اولشون بشن با تشکر از مبل شویی رویال

  46. Sara گفت:

    ممنونم از سایت خوبتون بابت معرفی مبل شویی گنجور سروقت اومدن و کارشون خیلی تمیز بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *