مبل شویی در قزوین | نظافت مبل در منزل + قیمت1403

مبل شویی در قزوین

هزینه خدمات برطبق تعرفه اتحادیه

مبل شویی در قزوین با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب را با تکنسین های حرفه ای که توسط مجموعه ما معرفی می شوند تجربه کنید.ما با بررسی نظریات ساکنین قزوین، ممتازترین متخصصین شستشوی انواع مبل و صندلی را برگزیده‌ایم. .

تماس با مبل شویی برگزیده

اقای گنجور

برخی مناطق تحت پوشش...

تکنسین های مبل شویی در مجموعه ما با استفاده از فناوری روز دنیا و بهترین تجهیزات، به سرعت و با کیفیت بالا، مبلمان شما را شستشو می‌کنند.خدمات با کیفیت بالای ما در تمام نقاط شهر از جمله پونک ، جانبازان ، ملاصدرا ، حکم آباد ، بلوار ، عارف ، راه آهن ، راه ری ، ملک آباد و…ارائه می‌شود و شما می‌توانید با یک تماس با ما، به بهترین خدمات مبل شویی دست پیدا کنید.

با استفاده از تجهیزات پیشرفته و نیروی متخصص، مبلمان شما به بهترین شکل تازه و پاک می‌شوند.

تماس با برترین متخصصان قزوین

مبل شویی سپیدواش

امتیاز

8/5 از 10

مبل شویی مهرگان

امتیاز

9/4 از 10

مبل شویی عارف

امتیاز

7/4 از 10

مبل شویی ستاره

امتیاز

7/5 از 10

خدمات سپیدواش در قزوین

  • نظافت مبلمان با تجهیزات پیشرفته
  •  از بین بردن انواع لکه ها
  • نظافت انواع مبل در کوتاه ترین زمان
  • نظافت حرفه ای انواع صندلی
  • شستشوی تشک تخت در محل

همشهریان گرامی ، به دلیل استهلاک دستگاه و نیروی کار ، هزینه ست مبلمان زیر 7 نفر ، 7 نفره محاسبه میشود.

قیمت مبل شویی

قیمت شستشو مبل در منزل به عوامل متعددی بستگی دارد. یکی از مواردی که در تعیین هزینه  تاثیر گذار است، نوع مبل و تعداد مبلمان جهت انجام شستشواست. چرا که هر چقدر پارچه استفاده شده زمان و حساسیت بالاتری داشته باشد، به زمان بیشتری برای نظافت نیاز دارد. به همین دلیل با توجه به مبلمان شما پس از بررسی کارشناسان به شما قیمت داده می شود. در ادامه به مهم ترین فاکتورهای در تعیین قیمت آن اشاره می کنیم.

  • نوع مبلمان
  • جنس پارچه
  • تعداد نشیمن 
  • تعداد کوسن
  • مواد شوینده مورد استفاده

_تعرفه ۱۴۰۳

(کلیه قیمت ها به تومان میباشند)

خدمات

|

قیمت

شستشوی مبل با مواد نانو خارجی هر نفر

|

۱۰۰٫۰۰۰

شستشوی مبل با مواد درجه یک ایرانی هر نفر

|

۸۰٫۰۰۰

کاناپه تخت خوابشو با مواد نانو خارجی هر نفر

|

۱۳۰٫۰۰۰

کوسن و تشک دوبل مبلمان

|

۲۰٫۰۰۰

صندلی ناهار خوری با مواد نانو خارجی

|

۶۰٫۰۰۰

صندلی ناهار خوری با مواد درجه یک ایرانی

|

۴۰٫۰۰۰

تشک خوشخواب یک نفره

|

۳۰۰٫۰۰۰

تشک خوشخواب دو نفره

|

۶۰۰٫۰۰۰

شستشوی مبل در منزل

مشکلی که معمولا خانم‌ها با آن درگیر هستند ایجاد لکه بر روی مبل‌ها، موکت و یا خوشخواب‌هایشان است که به راحتی پاک نمی‌شوند. بعضی از مبل‌ها سنگین هستند و نمی‌شود به راحتی به مراکز شست و شوی مبل فرستاد و یا دوست دارید که در منزل شست و شو انجام شود. برای حل این مشکل تکنسین های مجموعه سپیدواش آماده به ارائه خدمات هستند.
مجموعه سپیدواش با کارشناسان ویژه بسته به نوع و جنس مبل، نوع شست و شو و قیمت آنرا مشخص می‌کنند و در منزل شما به راحتی مبل‌ها، موکت و خوشخواب‌هایتان مثل روز اول تمیز و زیبا خواهند شد.

شستشوی تخصصی مبلمان

میشود گفت مبلمان زیاد مورد استفاده قرار می گیرند، که می تواند آنها را لکه دار و کثیف کند. اما دیگر نگران این لک های روی مبلمان نباشید. در واقع نظافت متخصصان ما برای هر نوع پارچه ای، از بهترین تا سخت ترین الیاف، ایمن و موثر است. 

لازم نیست وقت و پول خود را برای امتحان انواع پاک کننده های مختلف از فروشگاه ها یا اینترنت تلف کنید. متخصصان حرفه ای و مجرب در اولین بار نظافت را انجام میدهند که به معنای عمر طولانی تری برای وسایل شماست. 

خدمات نظافتی مبلمان نه تنها عمر مبلمان و سایر اقلام روکش شما را افزایش می‌دهد، بلکه نظافت حرفه‌ای به عمق نیز می‌رسد که از ذرات نادیده‌ای که نیاز به تمیز کردن زودرس دارند مراقبت می‌کند.

مبل شویی با دستگاه های بروز

برای نگه داری از مبلمان و افزایش طول ماندگاری، بهتر است که از دستگاه شستشوی مبل برای شستن مبل استفاده شود. اما از آن‌جا که قیمت دستگاه شستشوی مبل بالاست، پس مقرون به صرفه‌ تر است که  شستشوی مبل با دستگاه را درخواست کنید.

 تمامی دستگاه ها جهت شستشو مبلمان، از جدیدترین و حرفه ای ترین  دستگاه ها هستند. در هنگام استفاده از دستگاه ها دقت لازم انجام می شود که از مواد شوینده مناسب و سازگار با مبلمان استفاده شود. تا علاوه بر حفظ کیفیت و ساختار پارچه، به بهترین شکل تمیز شوند.

مزایای خدمات مبل شویی یزد

  استفاده از خدمات مبل شویی مجموعه سپیدواش، مزایای زیادی دارد. این مزایا عبارتند از:

  • دسترسی سریع و آسان، همراه با قیمت مناسب
  • استفاده از خدمات دوره ای و در زمان دلخواه
  • حضور پرسنل مجرب و آموزش دیده در محل و عدم نیاز به جابجایی و حمل مبلمان
  • استفاده از دستگاه های پیشرفته و مواد شوینده مناسب

تیم ما از کارشناسان با تجربه و آموزش دیده تشکیل شده است و با استفاده از تجهیزات پیشرفته و مواد شوینده ایمن و مطمئن، مبل های شما را به صورت کاملا حرفه ای شستشو می دهیم. همچنین، در صورت نیاز به تعمیر مبل تیم ما آماده ارائه خدمات تعمیر و بازسازی مبلمان شما می باشند.

تکنسین های حرفه ای

خدمات نظافت حرفه ای برتر در سراسر قزوین، با قیمت عالی مقرون به صرفه و خدمات بی نقص برای انواع پارچه مبلمان

رفع لکه ها و بو های نامطبوع

 متخصصان با استفاده از دستگاه های پیشرفته لکه های کثیف و بوی بد کاناپه‌ها، کوسن‌ها، صندلی‌ها را از بین می ببرید!.

تمیز کردن تشک

با یک تشک تمیز ، خواب سالم و راحت داشته باشید، و یک تشک تمیز فقط به یک نظافت حرفه ای توسط دستگاه و متخصص نیاز دارد.

آیا استفاده از خدمات مبل‌ شویی به‌صرفه است؟

از هر جهت که به این موضوع نگاه کنید؛ استفاده از خدمات حرفه‌ای مبل شویی‌ها به جای روش‌های سنتی برای شستن مبلمان به‌صرفه است. تجهیزات خاصی که در این مراکز استفاده می‌شود؛ علاوه بر مصرف آب کمتر، باعث جلوگیری از پوسیدگی پارچه نیز خواهد شد. بنابراین در دراز مدت استفاده از این روش کاملا به‌صرفه و اقتصادی است.

فرآیند شستشوی مبل با دستگاه

فرآیند شستشوی مبل با دستگاه حرفه‌ای که مبلمان شما را تمیز می‌کند، شامل فرچه لکه بر و وکیوم قدرتمند است که با فرچه لکه بر، همراه با مواد شوینده تمیز می‌شود. محلول تمیزکننده  از طریق همان فرچه به عمق پارچه مبل تزریق می شود.

 بعد از نفوذ به داخل الیاف خاک فرو رفته را شل می کند، رسوبات روغن و چربی را از بین می برد. و در اخر با دستگاه وکیوم تمام کثیفی و همچنین اب و مواد حاصل از شستشو را استخراج میکنند.

ارزان‌ترین مبل شویی یا بهترین مبل شویی؟

در هنگام ثبت سفارش قیمت را مد نظر قرار می‌دهید یا کیفیت؟ البته درست است که قیمت یکی از فاکتورهای مهم است، اما آیا دریافت خدمات بی‌کیفیت در ازای پرداخت هزینه کمتر، شما را راضی می‌کند؟ مطمئنا خیر! در نظر داشته باشید

 که ممکن است در صورت دریافت خدمات بی‌کیفیت، با اضافه کاری و اجبار به صرف هزینه بیشتر روبه رو شوید و حتی ممکن است مبلمان شما دچار آسیب‌های جبران ناپذیری شود.

 بهترین راه اطمینان از قیمت و کیفیت خدمات، ثبت سفارش در مبل شویی سپیدواش ، بهترین و با کیفیت‌ترین مبل شویی قزوین است. ما نرخ خدمات را بر اساس نرخنامه مصوب اتحادیه و کاملا منصفانه در نظر گرفته‌ایم تا تمامی همشهریان عزیز بتوانند به راحتی از خدمات مبل شویی و قالی شویی برخوردار شوند.

سوالات متداول

کوسن و تشک دوبل های که دو عدد روکش و زیپ دارند،
بهتر است خودتان روکشش را در بیارید و بشورید.
اما اگر کوسن مبل شما روکش دار نیست، امکان نظافت و شستشو با دستگاه هست.

خیر دستگاه مبل شویی به گونه ای طراحی شده است که علاوه بر تمیز کردن مبل ها طول عمر ان را نیز افزایش میدهد. مبل خود را قبل از چرک مرد شدن و وقتی که روی آن لکه ایجاد شد برای شستشوی آن با دستگاه اقدام کنید تا مبل هایتان تمیز و زیبای خود را از دست ندهند.

پشت مبل تحت هیچ شرایطی قابل شستشو نیست
چرا که پشت مبل ها و بغل مبل ها ابر کار نشده و اگر شستشو با دستگاه انجام شود در واقع به چوب مبل آسیب می رسد
و باعث می‌شود چوب مبل رنگ پس دهد و پارچه مبل شما را خراب کند.

در جواب شما باید بگوییم بله !
چرا که شامپو فرش طراحی شده است برای بافت الیاف فرش نه برای نظافت مبل با جنس پارچه مخمل و یا ….
و انجام این کار آسیب جدی به ابر و پارچه مبلمان شما می رسد.

ثبت سفارش انلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *