مبل شویی در زنجان | نظافت مبل در منزل + قیمت1403

مبل شویی در زنجان

هزینه خدمات برطبق تعرفه اتحادیه

مبل شویی در زنجان با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب را با تکنسین های حرفه ای که توسط مجموعه سپیدواش معرفی می شوند تجربه کنید.ما با بررسی نظریات ساکنین زنجان، ممتازترین تکنسین مبل شویی را برگزیده‌ایم.

تماس با مبل شویی برگزیده

مبل شویی انصاف

مناطق تحت پوشش...

هدف مجموعه سپیدواش معرفی برترین متخصصین مبل شویی است تا شما عزیزان به راحتی بتوانید خدمات نظافتی خود را در محل خود انجام دهید. با بررسی نظرات همشهریان گرامی و بررسی تجربیات متخصصان نفرات برتر را پیدا و معرفی می کنیم.

شما میتوانید در هرکجای زنجان که هستید از جمله نگین، شهرک کارمندان ، شهریار، انصاریان، صفا ، سعدی ، اعتمادیه ، شهرک پونک، مهرآرا و … از کلیه خدمات مبل شویی و قالیشویی (در منزل و کارگاه) بهرمند شوید.

خدمات سپیدواش در زنجان

شست و شوی انواع مبلمان راحتی، کلاسیک و سلطنتی، صندلی غذاخوری و تشک خواب 

شستشوی انواع فرش های ماشینی و دستبافت

شستشوی صندلی ماشین بدون بازکردن

شستشوی موکت در منزل

برترین مبل شویی های زنجان

مبل شویی سپیدواش

امتیاز

8/5 از 10

مبل شویی گنجور

امتیاز

9/4 از 10

مبل شویی صدف

امتیاز

8/8 از 10

مبل شویی ماهان

امتیاز

9/0 از 10

قیمت مبل شویی

 مجموعه سپیدواش در زنجان، کلیه خدمات خود را طبق تعرفه رسمی اتحادیه قالیشویان زنجان انجام می دهد و هیچگونه وجه اضافی را از مشتریان عزیز اخذ نمی نماید. محاسبه هزینه شستشوی مبل براساس تعداد نفرات و نوع مبل تعیین می گردد،

 جهت برآورد هزینه و ثبت سفارش با شماره های مجموعه سپیدواش تماس بگیرید. برای تماس با مبلشویی سپیدواش می توانید با هر یک از شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

_تعرفه ۱۴۰۳

(کلیه قیمت ها به تومان میباشند)

خدمات

|

قیمت

شستشوی مبل با مواد نانو خارجی هر نفر

|

۱۰۰٫۰۰۰

شستشوی مبل با مواد درجه یک ایرانی هر نفر

|

۸۰٫۰۰۰

کاناپه تخت خوابشو با مواد نانو خارجی هر نفر

|

۱۲۰٫۰۰۰

کوسن و تشک دوبل مبلمان

|

۲۰٫۰۰۰

صندلی ناهار خوری با مواد نانو خارجی

|

۶۰٫۰۰۰

صندلی ناهار خوری با مواد درجه یک ایرانی

|

۴۰٫۰۰۰

تشک خوشخواب یک نفره

|

۳۰۰٫۰۰۰

تشک خوشخواب دو نفره

|

۶۰۰٫۰۰۰

مبل شویی در منزل

مبل ها قسمت های مختلفی از جمله کوسن، پشتی، که شست و شوی آن ها نیازمند مهارت و ظرافت است. در صورتی که مادّه شوینده مناسب نباشد و یا آب به داخل کوسن های نشیمن و فوم مبل نفوذ کند، باعث آسیب دیدن مبل و حتی ستون های چوبی و فلزی می شود.

 علاوه بر این، بعضی از لکه های روی مبل مدت طولانی باقی مانده اند و از بین بردن آن ها با مواد شوینده معمولی امکان پذیر نیست و پاک کردن آن ها باعث می شود که رنگ پارچه مبل در ناحیه پاک کردن لکه، دو رنگ به نظر برسد. از سوی دیگر، درزهای مبل نیز دارای چرک و لکه هستند که پاک کردن آن ها بدون داشتن تخصص دشوار است.
شستشوی مبل در منزل توسط افراد حرفه ای در این کار نتیجه ای بسیار مطلوب خواهد داشت و مبل ها بدون هیچ گونه آسیب دیدن، مانند روز اول، تمیز و مرتب می شوند.

تمیز کردن انواع لکه

هر زمان که لکه‌ای روی مبلمان ایجاد شد و یا چیزی روی آن ریخت، همان لحظه اقدام به تمیز کردن مبل پارچه ای کنید تا لکه‌ها عمیق نشوند و به بافت پارچه نفوذ نکنند. برای تمیزکاری عمیق پارچه مبلی‌تان بهتر است 

سالی یک بار این کار را انجام دهید و به طور حرفه‌‌ای تمام بخش‌های مبل را تمیز کنید. یکی از مواردی که هنگام شستشوی مبل در منزل باید به آن توجه کنید، وجود لکه‌های چربی و مواد غذایی روی مبلمان است که باید در جهت تمیز کردن آن ها اقدام به شستشو نمود. 

هزینه لکه بری در فرایند کلی شستشوی مبل حساب نمی شود و قیمت جداگانه ای دارد، هنگامی که با یک متخصص مبل شویی تماس می‌گیرید، بهتر است در مورد لکه‌های مبل توضیح کوتاهی دهید آن‌گاه متخصص می‌تواند قیمت دقیق تری برای شستشوی مبلمان به شما اعلام کند.

بهترین روش برای مبل شویی

این روز ها زندگی بدون مبل عملا غیر ممکن است. بنابراین افراد راهی را ترجیح می دهند که شستشوی مبل در کوتاه ترین زمان و در محل صورت گیرد. برای اینکه عملیات مبل شویی با سرعت و کیفیت بالایی صورت گیرد، لازم نیست مبل را از منزل یا محل کار خود خارج نمایید. 

تمام مراحل یک شستشوی کامل را می توان در محل و در کوتاه ترین زمان به انجام رساند. در این روش با استفاده از دستگاه تمام‌اتوماتیک انجام می‌شود این سیستم جزو یکی از مدرن‌ترین روش‌های مبل شویی در زنجان به شمار می‌رود. دستگاه تمام‌اتوماتیک مکنده سه موتور قدرتمند تشکیل شده است. این نوع دستگاه‌ ها فرایند خشک‌شدن و لکه بری مبلمان را به‌خوبی انجام می‌دهد.

تمیز کردن تخصصی مبل چرم

همانطور که میدانید ست های مبل چرمی بسیار گران هستند و نیاز به مراقبت زیادی دارند. متخصصین مبل شویی ما روش های مختلفی برای تمیز کردن مبل چرمی اتخاذ می کنند تا بهترین نتیجه را به شما بدهند. در ضمن اطمینان حاصل می کنیم که زیبایی مبلمان شما یکسان باقی بماند

خدمات مبل شویی در منزل

شست و شوی مبل در خانه شامل خدمات شست و شوی انواع  مبلمان ایرانی و خارجی، کاناپه ها، صندلی های ناهارخوری تشک خوشخواب، کوسن و… می باشد که معمولا جهت نظافت و خانه تکانی یا به صورت دوره ای منظم در شرکت ها یا خانه ها ارائه می شود. 

همچنین این خدمات جهت رفع لکه های چربی و بوی نامطبوع که به خود گرفته اند استفاده می شود. شستن مبلمان می تواند راه خوبی برای از بین بردن این بوی نامطبوع باشد.
مجموعه سپیدواش که خدمات مبل شویی در منزل زنجان را فراهم ساخته است. شرکت نام برده شده با بهره مندی از متخصص ترین نیروهای مبل شویی در زنجان که تجربه کافی در این امر را دارا می باشند آماده خدمت رسانی به شما در انجام امور منزل با صرف هزینه متعادل و صرفه جویی در وقت و زمان شما می باشند.

مزایای مبل شویی در منزل

  • بدون نیاز به جابجایی و پرداخت هزینه حمل و نقل
  • شستشو در حضور مشتریان انجام می گیرد
  • لکه بری تا رضایت مشتری از پایان کار ادامه دارد
  • استفاده از شوینده های درجه یک
  • بدون اب ریزی و کثیف کاری

بهترین مبل شویی در محل

بهترین مبل شویی در زنجان مبل شویی هست که انواع مبل را به راحتی و تخصصی بتواند شستشو دهد. به دلیل اینکه مبل ها با روش های خاصی شستشو می شوند و در شستن آنها باید نهایت دقت را کرد. 

برای شستشوی مبل های خود از شرکت هایی که نیرو های آموزش دیده دارند و از تجهیزات جدید و مدرن برخوردار هستند کمک بگیرید. مبل شویی سپیدواش با کادری منظم، مجهز به دستگاه های تمام اتوماتیک، 

متخصص و از همه مهم تر با ادب را در زنجان برای شستشویی انواع مبل ها در زنجان مستقر کرده تا در کمترین زمان ممکن بتوانید از بهترین مبل شویی شهر خدمات بگیرید.

مراحل شستشوی مبل

تکنسین های مبل شویی فعال در مجموعه سپیدواش با حضور در محل مورد نظر شما ، ابتدا به تمیز کردن و جارو کشیدن گرد و غبار و کثیفی‌های موجود می‌پردازند، و بعد از آن با توجه به میزان کثیفی، سختی لکه‌ها و نوع پارچه مبلمان، 

با مواد شوینده مناسب به کمک دستگاه تمامی سطوح مبلمان را تمیز می کنند. در مرحله آخر، به کمک دستگاه‌های مکنده قوی که به همراه خود دارند، تمامی سطوح مبلمان را از کف و مایعات تمیز و خشک می‌کنند.

سوالات متداول

کوسن و تشک دوبل های که دو عدد روکش و زیپ دارند خیر
بهتر است خودتان روکشش را در بیارید و بشورید
اگر کوسن مبل شما روکش ان زیپ ندارد می‌شود شست و آسیبی نبیند.

خیر دستگاه مبل شویی به گونه ای طراحی شده است که علاوه بر تمیز کردن مبل ها طول عمر ان را نیز افزایش میدهد. مبل خود را قبل از چرک مرد شدن و وقتی که روی آن لکه ایجاد شد برای شستشوی آن با دستگاه اقدام کنید تا مبل هایتان تمیز و زیبای خود را از دست ندهند.

پشت مبل تحت هیچ شرایطی قابل شستشو نیست
چرا که بغل مبل ها و پشت مبل ها ابر کار نشده و اگر با دستگاه آن جا را شستشو کنیم در واقع داریم ب چوب مبل آسیب می رسانیم
و باعث می‌شود چوب مبل رنگ پس دهد و پارچه مبل شما را خراب کند
ولی اگر مبل هایتان بغل هایش ابر دارد قابل شستشو است و مشکلی پیس نمی آید.

در جواب شما باید بگوییم بله !
چرا که شامپو فرش طراحی شده است برای بافت الیاف فرش نه برای شستشوی مبل با جنس پارچه مخمل و یا ….
چرا که آسیب جدی ب ابر و پارچه مبلمان شما خواهد رساند.

ثبت سفارش انلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *