مبل شویی در زاهدان | نظافت مبل در منزل + قیمت1403

مبل شویی در زاهدان

هزینه خدمات برطبق تعرفه اتحادیه

برترین مبل شویی در زاهدان از نظر شما مشتریان در مجموعه سپیدواش معرفی میشود. شستشوی مبل در محل را با بروز ترین دستگاه ها و مجرب ترین تکنسین ها امتحان کنید.

تماس با مبل شویی برگزیده

اقای گنجور

مناطق تحت پوشش...

تکنسین های مبل شویی در مجموعه ما با استفاده از فناوری روز دنیا و بهترین تجهیزات، به سرعت و با کیفیت بالا، مبلمان شما را شستشو می‌کنند.

خدمات با کیفیت بالای ما در تمام نقاط شهر از جمله نصر، زیباشهر ، دانشگاه، غدیر شهر ، پاسداران ، پیروزی، الهیه و …  ارائه می‌شود و شما می‌توانید با یک تماس با ما، به بهترین خدمات مبل شویی دست پیدا کنید.

خدمات سپیدواش در زاهدان

شست و شوی انواع مبلمان راحتی، کلاسیک و سلطنتی، 

شستشوی صندلی غذاخوری 

شستشوی تشک خواب 

شستشوی انواع فرش های ماشینی و دستبافت

شستشوی صندلی ماشین بدون بازکردن

شستشوی موکت در منزل

شماره مبل شویی در زاهدان

مبل شویی سپیدواش

امتیاز

8/5 از 10

مبل شویی کیان

امتیاز

9/4 از 10

مبل شویی تک واش

امتیاز

7/4 از 10

مبل شویی کوروش

امتیاز

7/5 از 10

قیمت مبل شویی

قیمت شستشوی مبل با دستگاه در منزل با توجه به تعرفه و قانون اتحادیه می باشد. قیمت مبل شویی سالی یک با تغییر می کند و با توجه به تورم این نرخ نامه ها اعلام می شود.و قیمت مبل شویی به عوامل متعددی بستگی دارد مثل تعداد مبل ابعاد و نوع لکه امروزه مبل در اکثر خانه ها وجود دارد، 

زمان زیادی را روی مبل صرف میکنیم همین باعث شده احتماله لکه شدن مبل بیشتر گردد. و مهم ترین فاکتور در قیمت مبل شویی همین لکه بری است.

_تعرفه ۱۴۰۳

(کلیه قیمت ها به تومان میباشند)

خدمات

|

قیمت

شستشوی مبل با مواد نانو خارجی هر نفر

|

۸۰٫۰۰۰

شستشوی مبل با مواد درجه یک ایرانی هر نفر

|

۶۰٫۰۰۰

کاناپه تخت خوابشو با مواد نانو خارجی هر نفر

|

۱۰۰٫۰۰۰

کوسن و تشک دوبل مبلمان

|

۲۰٫۰۰۰

صندلی ناهار خوری با مواد نانو خارجی

|

۵۰٫۰۰۰

صندلی ناهار خوری با مواد درجه یک ایرانی

|

۳۵٫۰۰۰

تشک خوشخواب یک نفره

|

۲۵۰٫۰۰۰

تشک خوشخواب دو نفره

|

۵۵۰٫۰۰۰

مزایای مبل شویی در منزل

خی مزایای نفرات منتخب سپیدواش به شرح زیر است:

شستشوی مبل با توجه به جنس پارچه: برای انواع گوناگون مبل برنامه ویژه‌ای مختص همان مدل وجود دارد. مواد شوینده با توجه به جنس و ساختار مبل انتخاب میشود.

عدم سرایت رطوبت به سایر اثاثیه: تکنسین مبل شویی دقت لازم را برای عدم سرایت رطوبت به سایر لوازم منزل انجام میدهد. در صورت نیاز وسایل تا جابجا می‌شود تا آسیبی به آنها وارد نشود.

خشک شدن سریع: در صورتی که دستگاه مکنده به صورت دوره ای سرویس شود، قدرت لازم را داشته و مواد شوینده و آلودگی ها را از اعماق مبل جمع‌آوری می کند. از این رو مبلمان در زمان نسبتاً سریع (3 تا 5 ساعت) خشک شده و آماده استفاده می‌باشد.

مواد شوینده باکیفیت و بدون هرگونه ضرر: مواد شوینده مورد استفاده دوستدار محیط زیست بوده و هیچگونه ضرری برای انسان ندارند. آنها علاوه بر پاکیزه کردن مبلمان، آنها را معطر و خوشبو می‌کنند.

افزایش طول عمر مبل: شما با مبل شویی منظم در منزل همواره آلودگی ها را از بافت پارچه مبل دور میکنید. این آلودگی در صورت باقی ماندن میتوانند در طول زمان بر رنگ و بافت پارچه تاثیر گذاشته و باعث کاهش طول عمر مبلمان شوند.

مبل شویی در منزل

بی دلیل نیست که شستشوی مبل در منزل یکی از سرویس‌های همیشه پرطرفدار در حوزه‌ی نظافت بوده است. با استفاده از این خدمات می‌توانید بدون نگرانی بابت جابجایی وسایل خود، از کارشناسان مبل شویی کمک گرفته و این فرآیند را به اصولی‌ترین شکل انجام دهید.

خدمات شستشوی مبلمان سپیدواش با بررسی مبلمان شما آغاز می‌شود. متخصصین ما برای تعیین بهترین روش شستشو، جنس مبلمان، نوع پارچه، رنگ و سن آن را بررسی می‌کنند. بعد از انجام بررسی‌های اولیه، نوبت به شستشوی مبل می‌رسد و هر گونه کثیفی و آلودگی روی مبل با دقت شستشو شده و از بین می‌رود.

نوع مواد شوینده و تجهیزات

مجموعه سپیدواش مبل شویی را، با استفاده از مواد شوینده و تجهیزات مناسب جهت شستشوی مبل انجام میدهد. مواد شوینده باید ملایم و غیر شیمیایی باشند تا به پارچه مبل آسیب نرسانند. تجهیزات تکنسینهای مجموعه ما پیشرفته و مدرن هستند و شستشوی مبل به صورت حرفه‌ای و باکیفیت انجام میشود.

مبلمان خود را دوباره تمیز و زیبا کنید

شست و شوی مبل در خانه شامل خدمات شست و شوی انواع  مبلمان ایرانی و خارجی، کاناپه ها، صندلی های ناهارخوری تشک خوشخواب، کوسن و… می باشد که معمولا جهت نظافت و خانه تکانی یا به صورت دوره ای منظم در شرکت ها یا خانه ها ارائه می شود. 

همچنین این خدمات جهت رفع لکه های چربی و بوی نامطبوع که به خود گرفته اند استفاده می شود. شستن مبلمان می تواند راه خوبی برای از بین بردن این بوی نامطبوع باشد.
مجموعه سپیدواش که خدمات مبل شویی در منزل زاهدان را فراهم ساخته است. 

شرکت نام برده شده با بهره مندی از متخصص ترین نیروهای مبل شویی در زاهدان که تجربه کافی در این امر را دارا می باشند آماده خدمت رسانی به شما در انجام امور منزل با صرف هزینه متعادل و صرفه جویی در وقت و زمان شما می باشند.

مبل شویی در منزل چگونه انجام می شود؟

ابتدا مبل را جاروکشی می نمایند تا از گرد و غبار تمیز شوند. بعد از آن با استفاده از دستگاه و فرچه های مخصوص و مواد شوینده مناسب، شستشوی مبل انجام می شود. مواد شوینده باید براساس نوع پارچه مبلمان انتخاب گردد، در غیر این صورت احتمال آسیب رسیدن به پارچه مبل وجود دارد.

 سپس با استفاده از دستگاه وکیوم، آب و رطوبت باقی مانده به طور کلی کشیده و خشک می شود. احتمال دارد مقداری نم و رطوبت در مبل به اندازه ای که به بافت پارچه آن آسیبی نرساند، وجود داشته باشد که این امر طبیعی است و پس از گذشت چند ساعتی خشک می شود.

سوالات متداول

از هر جهت که به این موضوع نگاه کنید؛ استفاده از خدمات حرفه‌ای مبل شویی ها به جای روش‌های سنتی برای شستن مبلمان به‌صرفه است. تجهیزات خاصی که در این مراکز استفاده می‌شود؛ علاوه بر مصرف آب کمتر، باعث جلوگیری از پوسیدگی پارچه نیز خواهد شد. بنابراین در دراز مدت استفاده از این روش کاملا به‌صرفه و اقتصادی است.

خیر دستگاه مبل شویی به گونه ای طراحی شده است که علاوه بر تمیز کردن مبل ها طول عمر مبل نیز افزایش میابد. اگر مبل خود را قبل از چرک مرد شدن و وقتی که روی آن لکه ایجاد می شود برای شستشوی آن با دستگاه اقدام کنید. تا مبل ها همیشه تمیز و حالت تازه ای خود را از دست ندهند.

پشت مبل تحت هیچ شرایطی قابل شستشو نیست
چرا که بغل مبل ها و پشت مبل ها ابر کار نشده و اگر با دستگاه آن جا را شستشو کنیم در واقع داریم ب چوب مبل آسیب می رسانیم
و باعث می‌شود چوب مبل رنگ پس دهد و پارچه مبل شما را خراب کند
ولی اگر مبل هایتان بغل هایش ابر دارد قابل شستشو است و مشکلی پیس نمی آید.

در جواب شما باید بگوییم بله !
چرا که شامپو فرش طراحی شده است برای بافت الیاف فرش نه برای شستشوی مبل با جنس پارچه مخمل و یا ….
چرا که آسیب جدی ب ابر و پارچه مبلمان شما خواهد رساند.

ثبت سفارش انلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *