مبل شویی در بابل | نظافت مبل در منزل + شماره تماس

مبل شویی در بابل

هزینه خدمات برطبق تعرفه اتحادیه

آیا دوست دارید مبل خود را در محل مورد نظر خود تمیز کنید،و یا مبل شما دارای لکه سخت ، کثیفی است؟و به کمک نیاز دارید. سپیدواش با معرفی متخصصین حرفه ای مبلمان شما را با دستگاه های بروز و مستقیم در محل مورد تایید شما تمیز می کند.

تماس با مبل شویی برگزیده

مبل شویی کمیل

مناطق تحت پوشش...

ما به عنوان یک مجموعه قابل اعتماد برای تمیز کردن مبلمان در سراسر بابل، از جمله: امیرکبیر، کمربندی غربی، شهرک بهزاد، باغ فردوس، موزیرج، صددستگاه، باغبان محله، لرمحله، چهل دستگاه، شهرک امام، شهرک گلسار و …  ارائه می دهیم. در اینجا می توانید از همکاران ما بخواهید که مبلمانتان را در بابل با اطمینان تمیز کنند و نیازی نیست مدت زیادی برای قرار ملاقات منتظر بمانید. اگر در حومه بابل زندگی می کنید، ما نیز خوشحال می شویم که به شما مراجعه کنیم و به شما کمک کنیم تا مبل خود را تمیز کنید. با این حال، ممکن است مجبور شویم به دلیل طولانی‌تر بودن مسیر، هزینه ایاب و ذهاب بپردازید.

تماس با مراکز مبل شویی

مبل شویی پهلوان

امتیاز

8/5 از 10

مبل شویی سپیدواش

امتیاز

7/5 از 10

مبل شویی گلسار

امتیاز

7/4 از 10

 مبل شویی مهرآذر

امتیاز

9/4 از 10

خدمات سپیدواش در بابل

  • شستشوی صفر تا صد تضمینی انواع مبل های راحتی، استیل، تمام پارچه، سلطنتی
  • شست و شوی انواع صندلی های نهار خوری
  • خشک شویی انواع خوشخواب های یک نفره و دو نفره در منزل با دستگاه
  • موکت شویی در منزل با دستگاه حرفه ای و باکیفیت
  • شستشوی انواع صندلی ها
  • شست و شوی انواع ماشین ها

همشهریان گرامی ، به دلیل استهلاک دستگاه و نیروی کار ، هزینه ست مبلمان زیر 7 نفر ، 7 نفره محاسبه میشود.

_تعرفه ۱۴۰۳

(کلیه قیمت ها به تومان میباشند)

خدمات

|

قیمت

شستشوی مبل با مواد نانو خارجی هر نفر

|

۱۳۰٫۰۰۰

کاناپه تخت خوابشو با مواد نانو خارجی هر نفر

|

۱۷۰٫۰۰۰

کوسن و تشک دوبل مبلمان

|

۳۵٫۰۰۰

صندلی ناهار خوری با مواد نانو خارجی

|

۸۰٫۰۰۰

صندلی ناهار خوری با مواد درجه یک ایرانی

|

۶۰٫۰۰۰

تشک خوشخواب یک نفره

|

۳۵۰٫۰۰۰

تشک خوشخواب دو نفره

|

۷۰۰٫۰۰۰

قیمت مبل شویی در بابل

هزینه های تمیز کردن مبل ها در بابل به لکه های موجود و نوع مواد شوینده بستگی دارد. ما در جدول مجموعه ای از قیمت ها را برای برخی از محصولات برای شما جمع آوری کرده ایم. همچنین می توانید از طریق شماره های درج شده با همکاران ما در ارتباط باشید تا در خصوص نظافت مبلمان به شما مشاوره رایگان بدهند. همچنین در ساعات کاری از طریق پیامک یا واتساپ در خدمت شما هستیم.

شستشو توسط متخصصان مجرب

از دیگر خدماتی که در کنار نظافت مبل در بابل ترجیح داده می شود می توان به شستشوی صندلی، تخت، مبل تختخواب شو و صندلی ماشین اشاره کرد. زیرا نحوه شستشو، و انتخاب بهترین مواد شوینده و … بسیار حائز اهمیت است. اگر شستشوی مبلمان خود را به یک متخصص نسپارید و به دلیل صحیح نبودن شستشو شاهد از بین رفتن رنگ پارچه و چروک شدن آن خواهید بود.

شما همشهریان عزیز می توانید با یک کلیک از طریق سپیدواش به مراکز شستشوی مبلمان که نیاز دارید دسترسی پیدا کنید. سپیدواش یکی از مجرب ترین مجموعه های معرفی مراکز مبل شویی است. با همکاران ما در بابل تماس بگیرید و از مبل های بی عیب خود لذت ببرید!

خدمات مبل شویی حرفه‌ای ما، بهترین گزینه برای شماست.

مزایای مبل شویی

یکی از مزیت‌های بارز این مبل شویی در بابل، تنوع خدمات ارائه شده است. این مرکز به تمیزکاری و شستشوی انواع مبلمان از جمله مبلمان پارچه‌ای، چرمی، مخمل و مبلمان برای فضاهای خارجی می‌پردازد. همچنین، انواع صندلی و خوشخواب نیز در این مرکز شستشو و تمیزکاری می‌شوند.

 با توجه به تخصص و تجربه کارکنان ماهر، مراقبت و نگهداری از مبلمان با رعایت استانداردهای مربوطه صورت می‌پذیرد. در مبل شویی سپیدواش، رعایت و بهداشت عمومی از اهمیت بالایی برخوردار است. در هنگام شستشوی مبلمان، از مواد شوینده ضدعفونی‌کننده و دوستدار محیط‌ زیست استفاده می‌شود.

تصاویر قبل و بعد از شستشو

معرفی بهترین مبل شویی

 انتخاب یک مبل شویی تمام مکانیزه و حرفه ای در بین سیل عظیم مرکز های مبل شویی تبدیل به امری بسیار سخت گشته و حتی در مواردی انتخاب بهترین مبل شویی یک دغدغه بزرگ محسوب می شود. برای سرعت بخشیدن در انتخاب شما تصمیم داریم بهترین مبل شویی را به شما معرفی کنیم.

مراحل مبل شویی در منزل

  • ابتدا ذرات گرد و غبار موجود در مبل، توسط دستگاه های مخصوص گرفته می شود و مبل کاملا از لحاظ خاک و کثیفی تمیز می شود.
  • سپس لکه های  روی مبل، وجود دارد، مانند لکه چای و قهوه، توسط محلول های مخصوص لکه بری کاملا برطرف می شود.
  •  سپس نوبت به شستشوی مبل می رسد. در این مرحله با استفاده از تجهیزات مخصوص، مانند بخارشوی یا مواد شوینده مخصوص مبلشویی، با توجه به جنس پارچه مبل، عمل شستشوی مبل انجام می شود.
  • در مرحله بعد، خشک کردن مبل با استفاده از تجهیزات مخصوص انجام می شود، تا رطوبت و بوی بد داخل الیاف و پارچه مبل باقی نماند.  

ما در ارائه‌ی خدمات مبل شویی با کیفیت بالا و قیمت مناسب به شما اطمینان می‌دهیم.

مبل شویی در برخی از شهرهای مازندران

شستشوی حرفه‌ای و دقیق

یکی از مزایای استفاده از خدمات مبل‌شویی، شستشوی حرفه‌ای و دقیق مبلمان است.
مجموعه سپیدواش مبل شویی هایی که با استفاده از تجهیزات حرفه‌ای و ماشین‌آلات مناسب، شستشوی مبل را انجام میدهند معرفی میکند.

تکنسین های ما با بروز ترین دستگاه ها تمامی ذرات و لکه‌های موجود بر روی مبل را به دقت و با حذف کامل از آن ها پاک می‌کنند.

همچنین، این مبل شویی ها با استفاده از مواد شیمیایی مطمئن و مطابق با استانداردهای بین‌المللی، به شیوه‌ای که مبلمان شما هیچ گونه آسیبی نخواهند دید، این محصولات را شستشو می‌دهند.

مبلشویی حرفه ای در بابل

بهترین راه برای یافتن یک شرکت حرفه‌ای مبل شویی در بابل باید به نکاتی توجه داشت که بیان کننده عملکرد و پیشینه آن مجموعه هستند. سابقه کاری یک مجموعه یکی از مهمترین فاکتورها است.

 مجموعه مبل شویی سپیدواش با سابقه خدمات رسانی با کیفیت به مشتریان خود، در تلاش است تا رضایت مشتریان خود را حفظ کرده و آن را ارتقا بخشد. تجهیزات و امکانات مدرن و به روز نیز بر روی کیفیت خدمات ارائه شده تاثیر چشمگیری دارد.

 مبل شویی حرفه‌ای نیازمند تجهیزات و ماشین آلات به روز و دانش فنی کافی برای استفاده از تجهیزات است. مجموعه سپیدواش از تجهیزاتی با بالاترین کیفیت و به روز ترین تکنولوژی استفاده میکند تا کیفیت بالایی از خدمات را به مشتریان خود ارائه نماید.

سوالات متداول

کوسن و تشک دوبل های که دو عدد روکش و زیپ دارند،
بهتر است خودتان روکشش را در بیارید و بشورید.
اما اگر کوسن مبل شما روکش دار نیست، امکان نظافت و شستشو با دستگاه هست.

خیر دستگاه مبل شویی به گونه ای طراحی شده است که علاوه بر تمیز کردن مبل ها طول عمر ان را نیز افزایش میدهد. مبل خود را قبل از چرک مرد شدن و وقتی که روی آن لکه ایجاد شد برای شستشوی آن با دستگاه اقدام کنید تا مبل هایتان تمیز و زیبای خود را از دست ندهند.

پشت مبل تحت هیچ شرایطی قابل شستشو نیست
چرا که پشت مبل ها و بغل مبل ها ابر کار نشده و اگر شستشو با دستگاه انجام شود در واقع به چوب مبل آسیب می رسد
و باعث می‌شود چوب مبل رنگ پس دهد و پارچه مبل شما را خراب کند.

در جواب شما باید بگوییم بله !
چرا که شامپو فرش طراحی شده است برای بافت الیاف فرش نه برای نظافت مبل با جنس پارچه مخمل و یا ….
و انجام این کار آسیب جدی به ابر و پارچه مبلمان شما می رساند.

برخی شهر های تحت پوشش

ثبت سفارش انلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *