مبل شویی در سنندج | نظافت مبل در منزل + شماره تماس

مبل شویی در سنندج

هزینه خدمات برطبق تعرفه اتحادیه

برترین مبل شویی در سنندج از نظر شما مشتریان در مجموعه سپیدواش معرفی میشود. شما در این صفحه می توانید هزینه حدودی مبل‌ شویی در منزل سنندج را ببینید، و متخصصین حرفه ای مبل‌ شویی را پیدا کنید

تماس با مبل شویی برگزیده

اقای گنجور

برخی مناطق تحت پوشش...

هدف مجموعه سپیدواش معرفی برترین متخصصین مبل شویی است تا شما عزیزان به راحتی بتوانید خدمات نظافتی خود را در محل خود انجام دهید. شما میتوانید در هرکجای سنندج که هستید از جمله ویلاشهر، قطارچیان، بلوار پاسداران، خیابان امام خمینی و …از کلیه خدمات مبل شویی بهرمند شوید.

خدمات سپیدواش در سنندج

  • پاک کردن تمامی باکتری ها و ویروس ها از مبل
  • تمیز کردن عمیق مبل برای از بین بردن تمام روغن ها، کثیفی ها و لکه ها
  • تمیز کردن فوری مبل در کوتاه ترین زمان ممکن
  • نظافت حرفه ای مبل اداری، خانگی و صنعتی با کیفیت بالا
  • نظافت مبل با مواد مخصوص و مواد شوینده درجه یک

برخی از مبل شویی ها در سنندج

مبل شویی سپیدواش

امتیاز

8/5 از 10

مبل شویی پدیده

امتیاز

9/4 از 10

مبل شویی الوند

امتیاز

7/4 از 10

مبل شویی پاکمهر

امتیاز

7/5 از 10

قیمت مبل شویی

طبیعتا هرچه تعداد نشیمن گاه ها یا کوسن ها بیشتر باشد این هزینه ها نیز افزایش پیدا میکنند. معمولا همه مبل ها قابل شست و شو میباشند اما قبل از شست و شو جنس آنها باید تعیین شود. به همین دلیل میگوییم که این کارها را باید به افراد متخصص در این زمینه سپرد.

 توصیه ما این است که این کارها را در منزل انجام ندهید ، زیرا اگر علم کافی در مورد جنس مبل و نوع شوینده خود نداشته باشید، به راحتی میتوانید هزینه های خود را چندین برابر کنید. برای این کار بهتر است به دنبال شرکت های خوشنام و با تجربه در این زمینه باشید.

_تعرفه ۱۴۰۳

(کلیه قیمت ها به تومان میباشند)

خدمات

|

قیمت

شستشوی مبل با مواد نانو خارجی هر نفر

|

۱۰۰٫۰۰۰

شستشوی مبل با مواد درجه یک ایرانی هر نفر

|

۸۰٫۰۰۰

کاناپه تخت خوابشو با مواد نانو خارجی هر نفر

|

۱۲۰٫۰۰۰

کوسن و تشک دوبل مبلمان

|

۲۰٫۰۰۰

صندلی ناهار خوری با مواد نانو خارجی

|

۶۰٫۰۰۰

صندلی ناهار خوری با مواد درجه یک ایرانی

|

۴۰٫۰۰۰

تشک خوشخواب یک نفره

|

۳۰۰٫۰۰۰

تشک خوشخواب دو نفره

|

۶۰۰٫۰۰۰

مبل شویی در منزل

کیفیت خدمات یکی از مهم‌ترین عواملی است که در انتخاب بهترین مبل شویی سنندج باید در نظر گرفته شود. یک مبل شویی خوب باید بتواند مبل ها را به طور کامل و دقیق بشوید و لکه‌ها را از بین ببرد. همچنین، باید بتواند مبلمان را به سرعت خشک کند تا آسیب نبینند.

 شستن مبل یکی از راه‌های حفظ بهداشت و زیبایی خانه است. مبل‌های کثیف می‌توانند منبعی برای تولید باکتری، قارچ، آلرژی و بوی بد باشند. همچنین مبل‌های کثیف زودتر فرسوده می‌شوند و ظاهر خانه را تحت‌تأثیر قرار می‌دهند.

با انتخاب ما، می‌توانید مطمئن باشید که قالی و فرش شما در دستان متخصصانی است که بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان می‌آورند.

مراحل مبل شویی با دستگاه

بعد از بررسی انجام شده تکنسین ها مبل، صندلی و حتی ست ناهارخوری ها را کاملا جاروبرقی می زنند تا گرد و غبار و مواد خوراکی که در کناره ها و دسته های مبل جا خوش کرده اند، گرفته شود. قبل از مرحله پایانی مبل ها را با دستگاه های دریل فرچه ای کامل شتسشو می دهند. دسته ها و نشیمن ها و بدنه آنها که بیشتر از سایر قسمت ها سیاه رنگ و چرک شده اند چندین بار شتسشو می دهند تا به خوبی تمیز گردد.

 در صورتی که لکه ها  کهنه و قدیمی شده باشد به صورتی که به عمق پارچه نفوذ کرده و پاک نشود، با مواد لکه بر قوی و نانو پاک می کنند. در نهایت با استفاده از دستگاه مکنده 3 موتوره، مواد شوینده و آب بر روی مبل را وکیوم می کنند. در این روش مبل در کمتر از چند ساعت خشک و قابل استفاده می باشند.

مزایای مبل شویی در منزل

  • از بین بردن لکه ها و چرک مبل بدون آسیب زدن به پارچه
  • شست و شوی مبل با دستگاه تمام اتومات در کوتاه ترین زمان
  • صرفه جویی در وقت و انرژی
  • باقی نماندن هیچ گونه بوی نامطبوع و بوی نم روی مبل ها به دلیل استفاده از مواد شوینده
  • کیفیت بالای مواد شوینده مبل و غیر حساسیت زا بودن آن ها برای پوست؛
  • افزایش طول عمر مبل ها.

پروسه مبل‌ شویی در منزل چقدر زمان می‌برد؟

طبیعتا با استفاده از تجهیزات مخصوصی که در اختیار مبل شویی هاست؛ روند شستشوی مبل بسیار کوتاه‌تر از زمانی می‌شود که خودتان به صورت خانگی اقدام به شستن مبلمان می‌کنید. اگر بخواهید خودتان و با استفاده از روش‌های سنتی اقدام به شستن مبلمان کنید؛ باید یک روز زمان صرف کنید. این اتلاف وقت جدا از مشکلاتی است که ممکن است در این مسیر برای شما ایجاد شود.

اما وقتی از سرویس‌های حرفه‌ای مبل شویی استفاده می‌کنید؛ نه تنها می‌توانید در عرض ۱ الی ۲ ساعت این کار را تمام کنید؛ بلکه شانس آسیب‌دیدگی الیاف پارچه نیز به شدت کاهش پیدا می‌کند. تجهیزاتی که برای شستشوی مبل در این مراکز استفاده می‌شود؛ از نفوذ عمقی رطوبت به داخل مبل جلوگیری کرده و باعث می‌شوند که مبلمان زودتر خشک و آماده استفاده شود.

انتخاب بهترین مبل شویی

همان طور که ملاحظه کردید، شست و شوی مبل کاری تخصصی است و به دلیل ظرافت ساختاری مبل ها، نیاز است که شستشو با مواد مرغوب انجام شود. توصیه می کنیم که حتماً پیش از انجام کار مبل شویی به خوبی تحقیق و بررسی کنید و بهترین مبل شویی را انتخاب کنید.

 مبل شویی ارزان می تواند با استفاده از مواد شست و شوی نامناسب هزینه های بیشتری را برای شما رقم بزند.
مبل شویی سپیدواش با دستگاه های پیشرفته و مواد شوینده با کیفیت، آماده شست و شوی مبل های شما در محل است و با ارائه ضمانت، بهترین کیفیت خدمات را به شما ارائه می دهد.

سوالات متداول

از هر جهت که به این موضوع نگاه کنید؛ استفاده از خدمات حرفه‌ای مبل شویی ها به جای روش‌های سنتی برای شستن مبلمان به‌صرفه است. تجهیزات خاصی که در این مراکز استفاده می‌شود؛ علاوه بر مصرف آب کمتر، باعث جلوگیری از پوسیدگی پارچه نیز خواهد شد. بنابراین در دراز مدت استفاده از این روش کاملا به‌صرفه و اقتصادی است.

خیر دستگاه مبل شویی به گونه ای طراحی شده است که علاوه بر تمیز کردن مبل ها طول عمر مبل نیز افزایش میابد. اگر مبل خود را قبل از چرک مرد شدن و وقتی که روی آن لکه ایجاد می شود برای شستشوی آن با دستگاه اقدام کنید. تا مبل ها همیشه تمیز و حالت تازه ای خود را از دست ندهند.

پشت مبل تحت هیچ شرایطی قابل شستشو نیست
چرا که بغل مبل ها و پشت مبل ها ابر کار نشده و اگر با دستگاه آن جا را شستشو کنیم در واقع داریم ب چوب مبل آسیب می رسانیم
و باعث می‌شود چوب مبل رنگ پس دهد و پارچه مبل شما را خراب کند
ولی اگر مبل هایتان بغل هایش ابر دارد قابل شستشو است و مشکلی پیس نمی آید.

در جواب شما باید بگوییم بله !
چرا که شامپو فرش طراحی شده است برای بافت الیاف فرش نه برای شستشوی مبل با جنس پارچه مخمل و یا ….
چرا که آسیب جدی ب ابر و پارچه مبلمان شما خواهد رساند.

ثبت سفارش انلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *